Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:27:41 GMT

مصدومیت شدید کارگر جوان با سقوط به چاهک آسانسور در ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۴۰۸/مصدومیت_شدید_کارگر_جوان_با_سقوط_به_چاهک_آسانسور_در_ارومیه

مصدومیت شدید کارگر جوان با سقوط به چاهک آسانسور در ارومیه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ابراهیم شاد قوشچی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط یک کارگر به اعماق چاهک آسانسور، بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه ۵ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه، راس ساعت ۱۱:۳۵ دقیقه خود را به خیابان امام رضا ۲ رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد:به گفته سجاد هاشمی افسر شیفت حاضر در محل، این حادثه در یک واحد مسکونی اتفاق افتاد و یک کارگر جوان در هنگام کار در آپارتمان نیمه کاره به ناگهان از طبقه پنجم به طبقه همکف سقوط کرده است.

شاد قوشچی افزود:آتش نشانان بی درنگ با ایمن سازی محیط و با بکارگیری تجهیزات مخصوص، خود را به کارگر ۲۸ ساله رساندند و وی را با استفاده از برانکارد مخصوص به خارج از چاهک آسانسور انتقال دادند.

شاد قوشچی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: با توجه به مصدومیت کارگر جوان از ناحیه پا، کمر، دست و صورت، آتش نشانان وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل اورژانس دادند.   انتهای پیام/   شقوط کارگر جوان به چاهک آسانسور 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۴۰۸/مصدومیت_شدید_کارگر_جوان_با_سقوط_به_چاهک_آسانسور_در_ارومیه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: