Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@11:29:18 GMT

برگزاری آیین معرفی فرماندار جدید شاهرود+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۴۴۶/برگزاری_آیین_معرفی_فرماندار_جدید_شاهرود_فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید شهاب الدین چاوشی، استاندار سمنان در این مراسم گفت: مسئولان استان به خدمت به مردم  همت گماشته اند و اولویت مدیران  خدمت به مردم و تکریم آنهاست. چاوشی با بیان ظرفیت های علمی ، معنوی ، اقتصادی و گردشگری شهرستان شاهرود اظهار امیدواری کرد : مدیران جدید با ارائه اندیشه‌های نو و شناخت ظرفیت‌های شهری  تحول بزرگی در محل خدمت خود بوجود آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
سید حسن حسینی شاهرودی، نماینده شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت:  راه توسعه کشور ، تعامل و کنار گذاشتن اختلافات سیاسی ، تقویت وحدت و ایستادگی در برابر دشمنان است . حجت الاسلام امینی امام جمعه شاهرود نیز در این مراسم گفت: مسئولان باید ظرفیت‌های موجود و خواسته های مردم را بدانند و برای رفع آن تلاش کنند . در این مراسم محمد کرم محمدی به عنوان فرماندار جدید شاهرود معرفی و از زحمات چهار ساله سید محمد رضا هاشمی فرماندار سابق شاهرود تجلیل شد.
استاندارسمنان ، امام جمعه شاهرود، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و فرماندار جدید و سابق شاهرود پیش از شرکت در این مراسم با آیت الله مرتضی اشرفی از علمای شهرستان شاهرود دیدار و گفت و گو کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۴۴۶/برگزاری_آیین_معرفی_فرماندار_جدید_شاهرود_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: