Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:25:07 GMT

فرماندار شاهرود:انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۴۴۸/فرماندار_شاهرود_انتخابات_بدون_هیچ_مشکلی_برگزار_شد

فرماندار شاهرود:انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شد

به گزارش ایرنا ، سید محمدرضا هاشمی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شاهرود که در سرسرای ولایت این فرمانداری برگزار شد، افزود: انتخابات 29 اردیبهشت در شکل و اجرا یکی از بهترین انتخابات سال های گذشته بود، و بنابه گفته رهبر معظم انقلاب ، مردم پیروز واقعی این صحنه بودند.
وی افزود: مردم شاهرود در این انتخابات مشارکت 82درصدی داشته و نشان دادند سرافرازی نظام و کشور برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی ادامه داد: در شهرستان شاهرود 225شعبه رای گیری وجود داشت که 40 درصد شعبه های استان سمنان محسوب می شود.
وی با بیان این که چهار هزارو200 نفر در برگزاری این انتخابات انجام وظیفه کردند، افزود: از آن جا که شهرستان شاهرود بزرگترین شهرستان استان است ، برگزار کنندگان انتخابات مجبور به پیمودن راه های بسیار طولانی بودند تا بتوانند رای های مردم را در همه نقاط جمع آوری کنند.
فرماندار شاهرود با بیان این که،حدود30 درصد از رای دهندگان این شهرستان روستاییان بودند، افزود: لازم است مسوولان دستگا ه های اجرایی برای گشایش مشکلات روستاییان بیش از
گذشته تلاش کنند.
مشکل آب آشامیدنی دیگر موضوعی بود که فرماندار شاهرود بدان اشاره کرد و گفت: آب مورد نیاز مردم شهر شاهرود 820 لیتر در ثانیه است ، در حالی که اکنون حدود640 لیتر در ثانیه تامین می شود .
وی مدیریت مصرف را تنها راه غلبه بر این مشکل اعلام کرد و گفت: اکنون تعدادی از چاه های متعلق به سایر دستگاه های اجرایی در اختیار آبفا قرار گرفته تا نیاز مردم شاهرود برطرف شود.
وی با تقدیر از مدیران این دستگاه ها گفت: بیش از هشت روستا اکنون از آب شرب شهر شاهرود استفاده می کنند که باید در مدیریت مصرف نقش آفرین باشند تا تابستان بدون مشکل کمبود آب گذرانده شود.
معاون استاندار سمنان انتقال آب از سد کالپوش را یکی از راهکارهای اساسی تامین آب آشامیدنی شهر شاهرود اعلام کرد و گفت: دولت در تامین آب آشامیدنی مردم کوتاهی نمی کند ، اما خشکسالی و کمی بارش در سال های گذشته مشکلاتی را بوجود آورده است.
فرماندار شاهرود به موفقیت هایی که دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان به دست آورده اشاره کرد و گفت: با این که این دانشگاه در دسته بندی های انجام شده جزو گروه سوم دانشگاه های علوم پزشکی کشور است، اما در عمل با دانشگاه های علوم پزشکی گروه های نخست و دوم رقابت می کند.
وی به ساخت اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود هم اشاره کرد و گفت: این طرح جزو مصوبات سفر هیات دولت است.
هاشمی گفت: چون تابستان در پیش است و مسافرت ها نیز زیاد می شود، لازم است در ساخت این بنا تسریع شود تا در حوادث احتمالی بکار گرفته شود.
وی گفت:روزانه حدود800 نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه می کنند که بیشتر آن ها را مسافران تشکیل می دهند.
فرماندار شاهرود از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست برای اجرای شعار سال ، امکانات مورد نیاز دستگاه های مربوطه را از تولیدات محلی تامین کنند.
در این نشست برخی مدیران شهرستان نیز گزارشی از برنامه ها و کارهای انجام شده ارائه کردند.
شهرستان شاهرود با 53هزارکیلومتر مربع وسعت و 230 هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۴۴۸/فرماندار_شاهرود_انتخابات_بدون_هیچ_مشکلی_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: