Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@11:32:19 GMT

شکایت خواهرها باعث قتل شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۵۱۵/شکایت_خواهرها_باعث_قتل_شد

پول‌نیوز - رییس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه از یک درگیری خانوادگی که در نهایت منجر به قتل شد خبر داد.سرهنگ علی یعقوبی رییس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه درباره جزییات این خبر گفت: اهالی کوهسار حکیمیه در تماس با پلیس از نزاع دسته جمعی در ساختمان نیمه ساز این محله خبر دادند. 
بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴۶ حکیمیه برای بررسی موضوع به محل اعلام شده رفته و در ورودی ساختمان نیمه کار با جسد غرق خون مرد ۱۸ ساله روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در اولین گام اقدام به بازداشت تمامی افراد حاضر در نزاع کردند.
او ادامه داد: با توجه به اینکه سه نفر از افراد بازداشت شده مجروح شده بودند، با دستور قضایی برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.
رییس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه با بیان اینکه در ادامه ماموران با شناسایی عامل اصلی نزاع و جنایت به نام رحیم ۲۲ ساله، تحقیقات از او را آغاز کردند خاطرنشان کرد: متهم به قتل مرد جوان اعتراف کرد.
سرهنگ یعقوبی در ادامه اظهارات متهم گفت: مقتول باجناق من بود و در این ساختمان نیمه کاره سرایدار بود. چند وقتی بود که همسران ما با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند. هرکدام از انها مدعی بودند خواهر دیگر در زندگی دخالت می کند. چند باری با "لطیف" برای رفع این دلخوری ها گفت و گو کردم اما او هربار تقصیر را گردن همسر من می انداخت.
او ادامه داد: چند روز قبل بار دیگر از مقتول خواستم تا به این صحبت ها پایان دهد اما بین ما نزاع جزئی پیش آمد و او به من توهین کرد. برای انتقام تصمیم گرفتم او را گوشمالی بدهم. نیمه شب به همراه چهار نفر از دوستانم از بالای در وارد ساختمان شدیم اما بین ما درگیری پیش آمد. باجناقم و همکارش به سمت ما حمله کردند، ما هم به دفاع پرداختیم. در این بین ما با چاقو ضربه ای به مقتول زدم که او روی زمین افتاد و جانش را از دست داد. دو نفر از دوستان من و کارگر ساختمان هم مجروح شدند.
رییس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه بیان کرد: با اعترافات مرد افغان به باجناق کشی،او با دستور بازپرس محترم شعبه دوم دادسرای امور جنایی بازداشت و در اختیار کاراگاهان اداره دهم پلیس اگاهی قرار گرفت.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۵۱۵/شکایت_خواهرها_باعث_قتل_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: