Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@12:25:31 GMT

پخش چند سریال قدیمی ومحبوب از آی فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۵۲۲/پخش_چند_سریال_قدیمی_ومحبوب_از_آی_فیلم

پخش چند سریال قدیمی ومحبوب از آی فیلم

پخش بیمار استاندارد از آی فیلم عربی

مجموعه تلویزیونی «بیمار استاندارد» که به‌ زبان عربی دوبله شده است، برای اولین بار از شبکه آی فیلم عربی پخش خواهد شد.

این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی تولید شده است که در نوروز سال ۱۳۹۵ از شبکه یک سیما پخش‌شد.

«بیمار استاندارد» درباره پسری به نام بهنام است  که  تحصیلات بازیگری دارد و  با نوعی از شیوه درمانی درگیرشده  و  وارد ماجراهایی  می‌شود که تابه‌حال تجربه‌شان نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگرانی همچون بابک حمیدیان، جواد عزتی، علیرضا خمسه، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، روح الله کمانی، هومن حاجی عبداللهی، حسین محب اهری، نیما شاهرخ شاهی، امیر غفارمنش، سیروس میمنت، امید روحانی، بهناز اکبریان، عاطفه باقری، افسانه ناصری، آرش میراحمدی، بهراد خرازی، عزت الله مهرآوران وعلی میلانی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «بیمار استاندارد» از یک‌شنبه ( ۲۸ آبان ) ساعت۲۳:۰۰ به‌وقت مکه (۲۳:۳۰ به‌وقت تهران) روی آنتن کانال عربی قرارمی‌گیرد و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ روز بعد به‌ نمایش گذاشته‌ خواهدشد.

سریال «پنجمین خورشید» از آی فیلم فارسی

مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» به کارگردانی علیرضا افخمی از (۲۹ آبان ماه) جایگزین سریال «تصویر یک رؤیا» می‌شود.

«پنجمین خورشید»  برای اولین بار در ماه رمضان سال ۱۳۸۸ از شبکه سه سیما به‌نمایش گذاشته‌شد و اکنون از شبکه آی فیلم فارسی پخش خواهد شد.

این سریال درباره دو دوست صمیمی ( محسن و همایون) در سال ۶۴  است که  در وضعیت سخت اقتصادی زندگی می‌کنند. آن‌ها بر اثر  یک حادثه‌، عتیقه‌ای خاص پیدا می‌کنند که قابلیت سفر در زمان را دارد و محسن همراه عتقیه۲۴ سال در زمان سفر  کرده و خود را در سال ۱۳۸۸ در تهران امروز می‌یابد. او که با پدیده‌های جدید و دور از ذهن مواجه می‌شود، دلبسته دختری به نام هما شده و اتفاقات دیگری برای او می‌افتد که مجبور به بازگشت به سال ۶۴ می‌شود.

حمید گودرزی، شبنم قلی خانی و شهرام قائدی،  مریم کاویانی، مهدی سلوکی، انوشیروان ارجمند، مهوش صبرکن، پندار اکبری، کامیار محبی، عسگر قدس، حسن نجفی، نسیم گرامی پور، محمدمتین حیدری‌نیا  در این سریال به ایفای نقش کرده‌اند.

اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «پنجمین خورشید» از دوشنبه ساعت ۱۶:۰۰ به وقت تهران، برروی آنتن آی‌فیلم فارسی قرار می‌گیرد و بازپخش آن نیز در دو نوبت در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد به‌نمایش گذاشته خواهدشد.

 

پخش سریال ماه و پلنگ از آی فیلم فارسی

 مجموعه تلویزیونی «ماه و پلنگ»  با  پایان‌یافتن پخش مجموعه «سقوط یک فرشته» از یک‌شنبه (28ئ آبان ماه) به روی آنتن می‌رود.

 «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی برای اولین بار سال 95  از شبکه سه سیما پخش شد که بازیگرانی همچون شاهرخ استخری، بیتا سحرخیز، داریوش ارجمند، آتنه فقیه‌نصیری، ویدا جوان، پوراندخت مهیمن، فرهاد جم و علی شادمان در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این مجموعه تلویزیونی درباره سهیل پسر نوجوانِ حاج صنعان بزرگ است که  بدون داشتن گواهینامه رانندگی می‌کند و تازه‌دامادی را زیر می‌گیرد و باعث مرگ وی می‌شود. وکیلی جوان به نام محسن وکالت او را برعهده می‌گیرد و باعث تبرئه شدن او  می‌شود، اما ماجرا به همین سادگی خاتمه نمی‌یابد .

مجموعه تلویزیونی «ماه و پلنگ» از یک‌شنبه (۲۸ آبان) ساعت ۲۱:۰۰ به‌وقت تهران از کانال فارسی آی‌فیلم به‌نمایش گذاشته می‌شود. تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد پخش خواهدشد.

 

پخش مستند «زائر» به مناسبت شهادت امام رضا (ع) از شبکه پرس تی وی 

 

«زائر» (The Pilgrim) از مستندهای تولیدی شبکه پرس تی وی است که به مناسبت شهادت امام رضا (ع) از این شبکه پخش خواهد شد.

این مستند به کارگردانی سعید رسولی، محصول سال 2013 شبکه پرس تی وی است و داستان زائرانی را که همزمان با سالروز شهادت امام هشتم امام رضا (ع) با پای پیاده راهی حرم مطهر رضوی می شوند،  را روایت می‌کند.

  «زائر» داستان مرد جوانی را به تصویر می‌کشد که از تهران راهی نیشابور شده و از آنجا با یکی از کاروان‌های پیاده، سفری سه روزه را به سمت مشهد آغاز می‌کند. او در طول این سفر سختی‌ها و تحولات درونی و فکری زیادی را تجربه می‌کند و آن‌ها را با بیننده به اشتراک می‌گذارد.

  مستند «زائر» یکشنبه (28 آبان ماه ) مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) ساعت 04:00 بامداد به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این مستند  نیز در ساعتهای  09:00 ، 15:00 ، 21:00 و 01:00 به روی آنتن می‌رود.

 

پخش مستندهای «سید حامد» و «عبور از گذرگاه»  از پرس تی وی 

 مستند «سید حامد» (seyed hamed ) به کارگردانی محمدمهدی خالقی  از شبکه پرس تی وی به روی آنتن می رود. این مستند به دو زبان فارسی و عربی محصول سال 2016 و از تولیدات مرکز فرهنگی میثاق است.

این مستند داستان سید حامد جزایری را روایت می‌کند که اصالتاً ایرانی است و از زمان ورود آمریکا به عراق، وارد این منطقه شده و هنگام حمله آمریکا به عراق، فعالیت جهادی و مقاومتی خود را آغاز کرده است.

او  در این مستند به بیان واقعیت‌هایی از حضور آمریکا در منطقه عراق  پرداخته است. همچنین در این مستند واقعیت‌هایی از حضور نیروهای تکفیری داعش از زبان این فرمانده بازگو می شود.  سید حامد همچنین  از خاطرات رزم خود می‌گوید و به تحلیل رویدادها در باره مناطق مختلفی که به دلیل خرابکاری‌های داعش نابود شده، می پردازد و در پایان معتقد است اکنون که داعش از منطقه اخراج شده است، باید جنگ فرهنگی برای بیرون کردن فرهنگ و فکر داعشی از کشور عراق آغاز شود.

مستند «سید حامد» شنبه (27 آبان ماه)  ساعت‌های 21:00 و 01:00 به وقت تهران به روی آنتن شبکه پرس تی وی می‌رود.

 

همچنین «عبور از گذرگاه» (One day crossing) عنوان مستندی در شبکه پرس تی وی است که به شرح ماجراهای مهاجران در عبور از مرز مکزیک و گواتمالا می‌پردازد.

مستند «عبور از گذرگاه» تولید سال 2015 دفتر مادرید شبکه هیسپان تی وی است و داستان مردمی را روایت می‌کند که به دنبال مهاجرت و یافتن زندگی بهتر در «سرزمین موعود» هستند.

این مستند سعی دارد با بررسی داستان زندگی برخی از این مهاجرین به تحلیل و بررسی انگیزه و اهداف این افراد بپردازد. مستند «عبور از گذرگاه» با جویا شدن نظر برخی از این مهاجرین، مددکاران، فعالان حقوق بشر و دیگر افراد مرتبط به این امر، این معضل انسانی- اجتماعی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

مستند «عبور از گذرگاه» شامگاه شنبه 27 آبان ماه ساعت 22:30 به وقت تهران به مدت 52 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. این برنامه روز یکشنبه در ساعت 05:00 ، 11:00 و 17:00 تکرار خواهد شد. 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۵۲۲/پخش_چند_سریال_قدیمی_ومحبوب_از_آی_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: