Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:40:19 GMT

آغاز بهره‌برداری از پروژه ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۵۴۰/آغاز_بهره_برداری_از_پروژه_ادامه_شمالی_بزرگراه_شهید_صیاد_شیرازی

آغاز بهره‌برداری از پروژه ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی

به گزارش خبرگزاری مهر، مراحل نهایی عملیات اجرایی پروژه ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی شامل خط کشی مسیر و نصب علائم ترافیکی در طول مسیر و تقاطع های مربوطه ادامه دارد و پیش بینی می شود این معبر راهگشای ترافیکی طی روزهای ابتدایی هفته آینده رسما افتتاح شود.

ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه شهید بابایی تا تقاطع بلوار ارتش به طول تقریبی ۳۵۰۰ متر(به همراه مسیرهای دسترسی)، شامل ۲ باند رفت و برگشت به عرض ۵۰/۷  متر (هریک شامل ۲ خط عبوری) بوده و از ۴ تقاطع غیرهمسطح شامل پل تقاطع غیرهمسطح خیابان صنایع، دوربرگردان زیر گذر جنوب به جنوب، پل تقاطع غیر همسطح خیابان ولیعصر(عج) (اراج) و پل اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش و بلوار اوشانی، در کنار اصلاحاتی که در مسیرهای دسترسی بزرگراه امام علی(ع) و بلوار ارتش صورت پذیرفته است، سبب توزیع متناسب بار ترافیک در بزرگراه امام علی(ع) و شریان های محدوده شمال شرق پایتخت خواهد شد.  

علاوه براین، با بهره برداری از پروژه مذکور انتظار می رود ضمن کاهش بار ترافیک در شریان های فرعی مجاور (خیابان گلزار و خیابان صنایع و...) امکان دسترسی سریع تر، راحت تر و ایمن تر وسایل نقلیه به بزرگراه ارتش فراهم شده و از حجم تردد در مسیرهای دسترسی فعلی، شامل خیابان های صنایع و لنگری کاسته شود. مسیر ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی همچنین سبب تسهیل دسترسی به بیمارستان شهید چمران خواهد شد که این امر به لحاظ ملاحظات پدافند غیرعامل، حائز اهمیت است.

کد خبر 4431194 نورا حسینی

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۵۴۰/آغاز_بهره_برداری_از_پروژه_ادامه_شمالی_بزرگراه_شهید_صیاد_شیرازی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: