Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@04:55:45 GMT

اعزام راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۵۶۵/اعزام_راهیان_نور_دانش_آموزی_به_مناطق_عملیاتی_غرب_کشور

اعزام راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور

‍‍‍‍‍‍

مراسم اولین اعزام کاروانهای راهیان نور دانش آموزی شهرستان ری به مناطق عملیاتی غرب کشور در باقر شهر برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مراسم اعزام  اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان ری با حضور برخی از مسئولین در کانون فاطمیه  باقرشهر برگزار شد. فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقر شهر در حاشیه این مراسم از اجرای برنامه های ویژه  برای  کاروان های راهیان نور  دانش آموزی خبر داد  و با اشاره به اعزام هرساله  کاروانهای راهیان نور از اول مهر ماه گفت: امسال ما نیز بر اساس سهمیه و ابلاغیه‌ای که از سوی استان تعریف شده این برنامه  را با  قوت بیشتری اجرا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اصغر آرزومندی افزود :  ما  امروز اولین اعزام از بخش کهریزک و فشافویه  به تعداد هفت اتوبوس  را داشتیم که  دو اتوبوس از بخش فشافویه و پنج اتوبوس از بخش کهریزک به  مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام  شدند وی هدف از اعزام این کاروانها را  تلاش درجهت انتقال  ارزشهای هشت سال  دفاع مقدس به نسل امروز عنوان کرد دانلود دانلود و  گفت : این اعزام برای دانش آموزان دختر در نظر گرفته شده و سعی کرده ایم تا از راویانی که  اشرافیت کامل به منطقه عملیات غرب کشور را دارند برای هرچه بهتر برگزاری این اعزام ها استفاده شود. فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقر اظهار داشت : بحمدالله تمامی موارد امنیتی، ایمنی و اتوبوس‌ها کنترل شده و همچنین با پلیس راهور هماهنگی‌های لازم انجام شده و از طرف راهور از اتوبوس‌ها بازدید به عمل آمده است. سرهنگ آرزومندی خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی متنوعی  برای این دوره از اعزام ها در بازدید از  یادمان‌های شهید بهشتی، سرپل ذهاب و یادمان عملیات مرصاد تدارک دیده شده  تا دانش آموزان دختر ما  از این یادمان‌ها بازدید کنند  زیرا  رسالت بزرگ امروز ما بحث انتقال تجارب هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز است. وی با اشاره به اینکه تمام سعی ما  استفاده بهینه از وقت این عزیزان در سفر راهیان نور است  گفت : فعالیت‌هایی مانند  دلنوشته‌های دانش آموزان ، اجرای مسابقات مختلف  فرهنگی ، توزیع یسته های  فرهنگی توسط آموزش و پرورش و سپاه در طول سفر انجام خواهد شد. سرهنگ آرزومندی در پایان از اعزام کاروانهای راهیان نور دانش آموزان پسر نیز خبر داد و افزود : با هماهنگی ها صورت گرفته بین سپاه ،آموزش و پرورش و بخشداریها درصددیم اردوهای راهیان نور پسران دانش آموز را نیز اجرایی کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۵۶۵/اعزام_راهیان_نور_دانش_آموزی_به_مناطق_عملیاتی_غرب_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: