Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@02:22:45 GMT

اعزام اولین کاروان راهیان نور استان از شهرستان بهمئی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۵۶۶/اعزام_اولین_کاروان_راهیان_نور_استان_از_شهرستان_بهمئی_فیلم

اعزام اولین کاروان راهیان نور استان از شهرستان بهمئی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

اولین کاروان راهیان نور کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان بهمئی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تاپایان سال 9 هزار نفر دانش آموز از سراسر استان از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید خواهند کرد گفت: این کاروان 280 دانش آموز پسر پایه اول دبیرستان از مناطق مختلف شهرستان بهمئی به مدت 3روز در این اردو از صحنه های رزم دفاع مقدس بازدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بها الدین ملک حسینی افزود: دانش آموزان این شهرستان، از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شلمچه ، دهلاویه ، طلائیه ، هویزه ، اروند و یادمان های شهدای گران قدر جنوب غرب کشور دیدن می کنند.
وی با اشاره به اینکه کاروان دانش آموزی در قالب کاروان راهیان نور برای درس آمادگی دفاعی و با 8 دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام شدند افزود: اعزام کاروان راهیان نور هر سال تاثیر بسزایی در روحیه ایثار و شهادت طلبی دانش آموزان برجای می گذارد.
ملک حسینی با بیان اینکه راویان دفاع مقدس درطول سفر در زمین نور خاطراتی از دوران طلایی دفاع مقدس را برای آنان بازگو می کنند و برنامه های فرهنگی و هنری مختلف برای دانش آموزان اجرا می شود گفت : با اعزام این کاروان 280 نفره تا پایان اسفند ماه امسال 9 هزار نفر از دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
سرهنگ آسوده رئیس ستاد راهیان نور استان در این مراسم گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام از مهمترین اهداف اعزام کاروان های راهیان نور است.

دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۵۶۶/اعزام_اولین_کاروان_راهیان_نور_استان_از_شهرستان_بهمئی_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: