Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@02:10:47 GMT

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به خانواده مرحوم دکتر سید محمد علوی مقدم

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۵۸۳/پیام_تسلیت_استاندار_خراسان_رضوی_به_خانواده_مرحوم_دکتر_سید_محمد_علوی_مقدم

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به خانواده مرحوم دکتر سید محمد علوی مقدم

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در این پیام اظهار داشت: ایشان مرد با اخلاق و فرهیخته ای بود که در زمان حیات پر برکت خویش، بیش از 60 سال به تربیت دانشجویان و شاگردانی همت گمارد که امروز بسیاری از آن ها مفاخر و مشاهیر علمی این مرز و بوم هستند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

 صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را                     تا دگر مادر هستی چو تو خورشید فرزند بزاید

 

خانواده محترم ادیب دانشمند دکتر سید محمد علوی مقدم

سلام علیکم؛

در برگ برگ تاریخ ایران اسلامی و خراسان رضوی چهره های بزرگ مردان عالِم و اندیشمند بسیاری دیده می شود که افتخار مجاورت در دیار امام رئوف و مهربان حضرت ثامن الحجج ( علیه آلاف التحیه و الثناء ) را داشته و در این مکان مقدس پرورش یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آن مردان بزرگ دکتر سید محمد علوی مقدم، چهره ی ماندگار زبان و ادب فارسی و ستاره درخشلن و پر فروغ این مرزو بوم است که دار فانی را وداع نموده و به دیار باقی شتافتند.

ایشان مرد با اخلاق و فرهیخته ای بود که در زمان حیات پر برکت خویش، بیش از 60 سال به تربیت دانشجویان و شاگردانی همت گمارد که امروز بسیاری از آن ها مفاخر و مشاهیر علمی این مرز و بوم هستند.

اینجانب درگذشت این استاد فرزانه را به خانواده داغدار و جامعه ی دانشگاهیان کشور و خراسان، همه علم اندوزان و ادب دوستان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۵۸۳/پیام_تسلیت_استاندار_خراسان_رضوی_به_خانواده_مرحوم_دکتر_سید_محمد_علوی_مقدم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: