Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:40:35 GMT

جانمایی ده‌ها جایگاه در سطح شهر رباط کریم برای تبلیغات انتخاباتی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۵۹۸/جانمایی_ده_ها_جایگاه_در_سطح_شهر_رباط_کریم_برای_تبلیغات_انتخاباتی

جانمایی ده‌ها جایگاه در سطح شهر رباط کریم برای تبلیغات انتخاباتی

شهردار رباط کریم از جانمایی و استقرار ۷۰ استند تبلیغاتی جهت نصب و چسباندن تبلیغات کاندیداها در سطح شهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مختاری، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلیرباط نیوز اظهار داشت: به‌منظور حفظ سیمای بصری شهر و همچنین پاکیزگی و حفظ جلوه‌های سیمای شهری و جلوگیری از الصاق تبلیغات بر در و دیوار شهر، ۷۰ استند در نقاط مختلف شهر رباط کریم برای نصب تبلیغات کاندیداهای تعبیه و نصب شد و امیدواریم تا نامزدها و ستادهای شان نکات لازم را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار رباط کریمگفت: ستادهای انتخاباتی در نظر داشته باشند علاوه بر این‌که نسبت به پاکیزگی مبلمان شهری همکاری‌های لازم را به‌عمل آورند از هرگونه اقدامی که موجب سد معبر می‌شود ، خودداری کنند.

وی افزود: همچنین فعالیت‌هایی توزیعی ستادها بسیار نامنظم است و حجم عظیم کاغذ ها و پوسترهای رها شده در سطح شهر موجب افزایش فشار بسیار زیادی بر رفتگران زحمت کش شده است ، ضمن اینکه چسباندن پوستر ها بر پیاده روها و کالبد شهر از لحاظ هزینه ای بسیار آسیب رسان بوده و اصولاً چنین حرکتی در سطح شهر اخلاقی نیست .

شهردار رباط کریم بیان داشت: در پایان لازم می دانم تقاضا کنم که ستادهای انتخاباتی از محل های مشخص شده در سطح شهر جهت تبلیغات استفاده نمایند تا حداقل آسیب کمتری به سیمای شهر رباط کریم وارد گردد.

مسعود مختاری در ادامه گفت : مطابق قانون هرگونه نصب تبلیغات آگهی بر روی مبلمان شهری ممنوع بوده و تخطی از آن جرم تلقی شده و از مراجع قانونی مورد پیگرد قرار خواهد گرفت .

وی افزود: نصب پوستر و آگهی بر روی مبلمان شهری هزینه‌های هنگفتی را متوجه نهاد خدمات‌رسان شهرداری می گرداند که این هزینه‌ها سهم مردم و بیت‌المال بوده و به گونه حق الناس است.

شهردار رباط کریم بیان داشت: همچنین نامزدهایی که در ایام تبلیغات این موارد را رعایت نکند توسط نهادهای نظارتی رصد می گردند و ممکن است در نتیجه نهایی رای‌گیری با مشکلاتی مواجه گردند .

مختاری در پایان گفت: رعایت اصول اخلاقی در رقابت موجب افزایش اعتماد مردم خواهد شد و صداقت و درستکاری بدون شک سنگ محکی برای عملکرد یک شخص هنگام تصدی یک پست مدیریتی خواهد بود و امیدوارم عزیزان شرکت کننده این نکته را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۵۹۸/جانمایی_ده_ها_جایگاه_در_سطح_شهر_رباط_کریم_برای_تبلیغات_انتخاباتی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: