Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@03:59:44 GMT

دسر شب یلدایی خوشمزه به شکل آدم برفی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۶۲۱/دسر_شب_یلدایی_خوشمزه_به_شکل_آدم_برفی

دسر شب یلدایی خوشمزه به شکل آدم برفی

پودر قند و خامه را با همزن بزنید و کرم شانته و پودر نارگیل را اضافه کنید و هم بزنید و تا وقتی مواد منسجم شود به اضافه کردن پودر نارگیل ادامه بدهید و از خمیر آماده شده توپ‌های ریز و درشت درست کنید.به گزارش بلاغ، به نقل از بیتوته این دسر آدم برفی زیبا و جالب را برای کودکان درست کنید تا در شب یلدا خوشحال شوند


مواد لازم برای تهیه دسر آدم برفی:


پودر نارگیل سه و نیم لیوان
کرم شانته بصورت پودری آماده اش نکنید یک بسته
پودر قند یک لیوان
خامه صبحانه ۲۰۰ml
چوب شور برای وصل کردن آدم برفی‌ها
هویج برای بینی آدم برفی
شکلات چیپسی برای چشم و دکمه
دراژه برای کلاه

طرز تهیه دسر یلدایی به شکل آدم برفی:


پودر قند و خامه را با همزن بزنید و کرم شانته و پودر نارگیل را اضافه کنید و هم بزنید و تا وقتی مواد منسجم شود به اضافه کردن پودر نارگیل ادامه بدهید و از خمیر آماده شده توپ‌های ریز و درشت درست کنید و گردی بزرگ را که درست کردید داخل آن چوب شور بگذارید و روی آن توپ کوچک را قرار بدهید؛ و با شکلات‌ها چشم و دهان آن را درست کرده و با هویج بینی بسازید و از دراژه‌ها بعنوان کلاه استفاده کنید و روی آن کمی پودر نارگیل بپاشید تا منظره برفی شود و سرو کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از دوستان ایده داده بود که می‌توانید بستنی زمستانی هم بگیرید و با قاشق چایخوری قسمت بالای بستنی را برش بزنید و در کنار همین آدم برفی‌ها سرو کنید به نظرم جالب می‌شود.


منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۶۲۱/دسر_شب_یلدایی_خوشمزه_به_شکل_آدم_برفی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: