Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:23:27 GMT

مسابقات جودو المپیاد استعدادهای برتر کشور در یزد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۶۵۱/مسابقات_جودو_المپیاد_استعدادهای_برتر_کشور_در_یزد_آغاز_شد

مسابقات جودو المپیاد استعدادهای برتر کشور در یزد آغاز شد

یزد - ایرنا - مسابقات جودو المپیاد استعدادهای برتر کشور روز دوشنبه با حضور 600 ورزشکار نونهال پسر از سراسر کشور در سالن شهدای کارگر شهرستان یزد آغاز شد.

به گزارش ایرنا ، این مسابقات زیر نظر وزارت ورزش و جوانان و توسط هیات جودو یزد به مدت 2 روز برگزار و در پایان نفرات برتر برای حضور در اردوهای کشوری دعوت می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم و سازنده بین ورزشکاران و معرفی نفرات برتر برای حضور در اردوی تیم های ملی از اهداف برگزاری این المپیاد است .
مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته های فوتوالی، جودو و شمشیربازی به یزد واگذار شده است .
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۶۵۱/مسابقات_جودو_المپیاد_استعدادهای_برتر_کشور_در_یزد_آغاز_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: