Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@18:54:03 GMT

برخورد وحشتناک مینی بوس به کوه در سوادکوه

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۶۶۵/برخورد_وحشتناک_مینی_بوس_به_کوه_در_سوادکوه

برخورد وحشتناک مینی بوس به کوه در سوادکوه

برخورد یک دستگاه مینی بوس به کوه در محور سوادکوه ۲۱ مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری مهر: برخورد یک دستگاه مینی بوس به کوه در محور سوادکوه ۲۱ مصدوم برجا گذاشت.

زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به برخورد یک دستگاه مینی‌بوس به کوه در محور سوادکوه اظهار داشت: این حادثه شامگاه چهارشنبه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس پل سفید، آزاد مهر، دوآب، زیراب، ورسک و پایگاه‌های هلال‌احمر دوآب و دوگل به محل حادثه در۵ کیلومتری فلورد پل سفید اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه ۲۱ نفر مصدوم شدند که پنج مرد، ۱۵ خانم و یک دختربچه چهارساله بود و همگی به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند و حال هیچ مصدوم وخیم گزارش نشد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Sf3

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۶۶۵/برخورد_وحشتناک_مینی_بوس_به_کوه_در_سوادکوه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: