Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:34:42 GMT

برگزاری کلاس مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی بانوان در مهاباد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۶۹۹/برگزاری_کلاس_مربیگری_درجه_سه_آمادگی_جسمانی_بانوان_در_مهاباد

برگزاری کلاس مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی بانوان در مهاباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛عصر امروز کلاس درجه سه مربیگری آمادگی جسمانی بانوان به پایان رسید.
در این کلاس ۲۸ نفر حاضر به مدت سه روز تمامی آموزش‌های لازم را به صورت علمی و عملی زیر نظر گلچین حمزه‌زاده مدرس رسمی فدراسیون ورزش همگانی یاد گرفتند.
در پایان به نفراتی که با موفقیت آزمون‌های علمی و عملی را به پایان رساندند گواهینامه درجه سه مربیگری آمادگی جسمانی اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام//ن.م

کلاس مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی بانوان در مهاباد برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۶۹۹/برگزاری_کلاس_مربیگری_درجه_سه_آمادگی_جسمانی_بانوان_در_مهاباد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: