Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:10:13 GMT

توجه به مخاطب شناسی در ترویج نماز و حجاب ضرروی است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۷۳۴/توجه_به_مخاطب_شناسی_در_ترویج_نماز_و_حجاب_ضرروی_است

توجه به مخاطب شناسی در ترویج نماز و حجاب ضرروی است

قزوین-ایرنا-استاندار قزوین گفت: توجه به مخاطب شناسی و انجام کار فرهنگی به منظور ترویج نماز و حجاب ضروری است.

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در نشست ستاد اقامه نماز که در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: ما باید مخاطبان را برای ترویج فرهنگ نماز و عفاف و حجاب بشناسیم چرا که اکنون تمامی همایش ها و سمینارهای ما در این حوزه تنها با حضور طبقه و افرادی که در حوزه نماز و حجاب اهتمام جدی دارند، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: باید همایش ها و کارگاهایی نیز برای افرادی که نماز نمی خوانند یا در امر حجاب از توجه کمتری برخوردار هستند برگزار شود تا جذب این افراد با سهولت بیشتری انجام شود.
استاندار قزوین ادامه داد: آموزش و پرورش نیز در کمک به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نماز می تواند اقدام های مفیدی انجام دهد که نباید از این موضوع غافل شد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: به منظور رفاه حال گردشگران نوروزی باید ستاد هماهنگی خدمات سفر نظارت جدی بر نمازخانه های بین راهی داشته باشد و برای ایجاد نمازخانه های موقت در مکان های مورد نیاز باید اقدام شود.
استاندار قزوین همچنین گفت: باید در همه مجتمع های تجاری نسبت به راه اندازی نمازخانه اقدام شود و معاونت امور عمرانی استانداری نیز در صدور مجوز مجتمع های بین راهی حتما به درنظر گرفتن مکان نمازخانه توجه ویژه داشته باشد.
زاهدی خاطر نشان کرد: مشارکت مردم را در ساخت و راه اندازی خانه عالم در مساجد نیز باید جلب شود.
وی با بیان اینکه در فرهنگ ایرانی ساخت مسجد جامع شهرها به دلیل بزرگی،حجم و معماری آن از عهده مردم برنیامده و دولتها آن را می سازند،افزود: به دنبال این موضوع امروزه متاسفانه ساخت مصلی ها در بسیاری از شهرها در دستور کار قرار گرفته است که به دلیل بزرگی پروژه و حجم زیاد اعتبارات سالها به طول می انجامد و این زیبنده نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه مساجد در جامعه اسلامی،گفت: رفتارهای خادم،هیات امنا و مسئولان مساجد در جذب جوانان و نوجوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نباید فراموش کرد افرادی اهل مسجد از گذشته تاکنون مامن و مورد اعتماد مردم بوده اند.
دعوت از حضور استاندار در ستادهای اقامه نماز مدارس، تشکیل کارگاه های تربیت و فرزندپروری با استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش،همایش های آموزشی،توجیهی و انگیزشی برای مدیران در زمینه نماز از دیگر محورهای تاکید شده در نشست ستاد اقامه نماز استان قزوین بودند.
6101*3013

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۷۳۴/توجه_به_مخاطب_شناسی_در_ترویج_نماز_و_حجاب_ضرروی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: