Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@06:31:36 GMT

دلجوئی و عیادت فرمانده مرزبانی ناجا از مجروحان حادثه اخیر در هنگ مرزی میرجاوه + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۷۳۵/دلجوئی_و_عیادت_فرمانده_مرزبانی_ناجا_از_مجروحان_حادثه_اخیر_در_هنگ_مرزی_میرجاوه_عکس

دلجوئی و عیادت فرمانده مرزبانی ناجا از مجروحان حادثه اخیر در هنگ مرزی میرجاوه + عکس

رکنا: فرمانده مرزبانی کشور از مجروحان حادثه تروریستی اخیر هنگ مرزی میرجاوه عیادت کرد.

به گزارش رکنا، سردار قاسم رضائی، فرماندهی مرزبانی ناجا، در جریان عیادت از سرباز وظیفه "علی رضایی" که با غیرت در مقابله اشرار ایستادگی کرد، گفت: توکل شما مرزداران غیور به خدا و وجود روحیه ایثارگری و شهادت طلبی شما عزیزان باعث شد تا یکی دیگر از فتنه‌های گروه های تروریستی خنثی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده مرزبانی کشور در ادامه از 2 نفر بسیجان طرح امنیت سپاه که در حادثه Incident اخیر میرجاوه مجروح شدند عیادت کرد و با آرزوی عافیت برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال، در جریان روند معالجات آنها قرار گرفت و شفای عاجل تمامی خدمتگزاران عرصه نظم و امنیت را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۷۳۵/دلجوئی_و_عیادت_فرمانده_مرزبانی_ناجا_از_مجروحان_حادثه_اخیر_در_هنگ_مرزی_میرجاوه_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: