Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@10:11:35 GMT

۱۸ مدرسه با مشارکت خیرین در اسداباد احداث شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۷۵۳/۱۸_مدرسه_با_مشارکت_خیرین_در_اسداباد_احداث_شده_است

۱۸ مدرسه با مشارکت خیرین در اسداباد احداث شده است

اسدآباد- رئیس آموزش وپرورش شهرستان اسدآباد گفت: تاکنون ۱۸ مدرسه با مشارکت خیرین در شهرستان اسداباد ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان سجادی ظهر یکشنبه در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان اسدآباد اظهار داشت: تاکنون در شهرستان اسدآباد، ۱۸ مدرسه با مشارکت خیرین احداث و یا تجهیز شده و ۷ قطعه زمین نیز توسط خیرین برای ساخت مدرسه واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرستان اسدآباد ۶۱۰ نفر از کارکنان آموزش وپرورش ماهیانه مبلغی از حقوقشان خود را به حساب خیرین مدرسه ساز واریز می کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: سال گذشته ۶۵۰ میلیون ریال از سایر وزارتخانه ها برای آموزش وپرورش شهرستان دریافت شده است.

وی عنوان کرد: تعمیر ۲۰ سرویس بهداشتی مدارس و نقاشی و زیباسازی ۳۶ مدرسه و واریز ۴۲۰ میلیون ریال به حساب مدارس از جمله اقدامات سال گذشته بوده که از جانب کمک های خیرین انجام شده است.

سجادی بیان کرد: اسدآباد از لحاظ دارابودن سیستم گرمایشی بخاری نفتی کاربراتوری مدارس، رتبه اول را در استان همدان دارد به طوری که در حال حاضر۶۱ مدرسه شهرستان اسدآباد دارای سیستم گرمایشی بخاری نفتی کاربراتوری است.

وی تاکید کرد: ۴۰ مدرسه شهرستان اسدآباد دارای سرویس بهداشتی نامطلوب و ۳۶ آموزشگاه روستایی شهرستان اسدآباد نیازمند بهسازی و مقاوم سازی است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد عنوان کرد: ۷۸ مدرسه شهرستان دارای حیاط خاکی، ۵۹ مدرسه شهرستان نیازمند احداث آبخوری، ۴۹ مدرسه نیاز تخریب و بازسازی، ۶۳ مدرسه نیازمند زیبا سازی و نقاشی و ۴۹ مدرسه نیاز به تعمیرات داخلی دارند.

وی افزود: در حال حاضر شهرک های فرهنگیان، شهرداری و سید احمد بدون مدرسه هستند که درصورت رفع شدن این مشکل تا چندین سال شهر اسدآباد نیازی به ایجاد فضای آموزشی جدید نخواهد داشت.

سجادی تاکید کرد: درحال حاضر زمین لازم برای ایجاد فضای آموزشی درشهرک سیداحمد تحویل داده شده که باید برای اخذ سند و آغاز و اجرای کار عملیاتی پروژه ۶۶۰ میلیون ریال به حساب مسکن وشهرسازی واریز شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۷۵۳/۱۸_مدرسه_با_مشارکت_خیرین_در_اسداباد_احداث_شده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: