Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:03:23 GMT

۱۲ پروژه کشاورزی در بویین زهرا کلنگ زنی و افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۷۶۰/۱۲_پروژه_کشاورزی_در_بویین_زهرا_کلنگ_زنی_و_افتتاح_شد

۱۲ پروژه کشاورزی در بویین زهرا کلنگ زنی و افتتاح شد

قزوین- در مراسمی با حضور استاندار قزوین ۳ پروژه کشاورزی و ۹ پروژه خدمات شهری، فرهنگی و زیربنایی در شهرستان بویین زهرا کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، در میلاد خجسته حضرت علی(ع) در سفر فریدون همتی استاندار قزوین به شهرستان بویین زهرا چندین طرح به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح ها شامل ۳ پروژه در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال همچنین ۹ پروژه در بخش خدمات شهری، فرهنگی و زیربنایی با اعتبار ۱۳۸ میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

با ساخت سه المان شهدای گمنام در گلزار شهدای گمنام شهرستان بویین زهرا با یک هزار و۵۰۰ متر مربع مساحت و۴۵۰ میلیون تومان اعتبار این طرح افتتاح شد.

همچنین طرح آبیاری تحت فشار در مزرعه ۲۱ هکتاری با اعتباری بالغ بر۳۵۰ میلیون تومان توسط استاندار افتتاح شد.

استاندار قزوین از پروژه آبیاری تحت فشار یک واحد تولیدی هم بازدید کرد.

همچنین بهره برداری از شبکه آبیاری فضای سبز شهر بوئین زهرا، افتتاح جایگاه سی ان جی امام رضا در ۱۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال، افتتاح فاز دوم گلخانه یک شرکت در بوئین زهرا با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار، بهره برداری از مهمانسرای شهرداری از دیگر پروژه هایی بود که توسط استاندار افتتاح شد.

در ادامه این سفر کلنگ ساخت کتابخانه مرکزی شهر بوئین زهرا توسط استاندار قزوین به زمین زده شد.

همچنین بهره برداری از بلوار شهید مدافع حرم الیاس چگینی، آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدمات رفاهی تندیس و بازدید از پروژه احداث سد بالاخانلو از دیگربرنامه های استاندار در سفر یکروزه به شهرستان بوئین زهرا بود.

فریدون همتی روز سه شنبه با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل، یاد و خاطره هشت سال جانفشانی و از خودگذشتگی این عزیران را گرامی داشت.

در افتتاح پروژه های شهرستان بویین زهرا، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، علی‌اکبر متقی‌فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، روح‌الله بابایی ‌صالح نماینده مردم آوج و بویین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار، بخشدار، شهردار و امام جمعه بویین ‌زهرا و جمعی از مسئولین شهرستان، استاندار را همراهی می کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۷۶۰/۱۲_پروژه_کشاورزی_در_بویین_زهرا_کلنگ_زنی_و_افتتاح_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: