Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@18:28:34 GMT

تصاویر | خاطرات نوروزی سیما تیرانداز در «پاره‌های ساده»

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۷۸۷/تصاویر_خاطرات_نوروزی_سیما_تیرانداز_در_پاره_های_ساده

فرهنگ>تئاتر - نمایش «پاره‌های ساده» به کارگردانی سیدعلی هاشمی و با حضور سیما تیرانداز و کاوه خداشناس در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «پاره‌های ساده» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدعلی هاشمی از 20 اردیبهشت در تماشاخانه باران روی صحنه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایش که نویسندگی آن را مهدی میرمحمدی برعهده دارد، سیما تیرانداز، الهام شکیب، کاوه خداشناس، الناز شاهوردی، علی دستانپور، هاله گرجی، فرزانه سکوتی، رضا سخایی و شکوفه هاشمیان بازی می کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:خاطرات روزانه دختری به نام مهرناز در ۱۳ روز نوروز است. در این روزها روابط و برخورد مهرناز با آدم‌های مختلف روایت می‌شود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از سروش حسین‌زاده و آمنه شیخ الاسلام دستیار کارگردان، کتایون رنجبران طراح لباس، هادی نوید عکاس و محدثه واعظی پور روابط عمومی.

«پاره‌های ساده» از 20 اردیبهشت هر شب ساعت 21 روی صحنه می رود.

عکس‌ها: هادی نوید

58243

کلید واژه‌ها : خانه تئاتر - تئاتر -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۷۸۷/تصاویر_خاطرات_نوروزی_سیما_تیرانداز_در_پاره_های_ساده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: