Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:38:22 GMT

خوش‌خلق سیما مشاور فناوری و بیوتکنولوژی کلانتری شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۵۳۶/خوش_خلق_سیما_مشاور_فناوری_و_بیوتکنولوژی_کلانتری_شد

خوش‌خلق سیما مشاور فناوری و بیوتکنولوژی کلانتری شد

نیره اعظم خوش‌خلق سیما مشاور فن‌آوری و بیوتکنولوژی کلانتری در سازمان محیط زیست شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی کیومرث کلانتری را به سمت مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران منصوب کرد.

عیسی کلانتری همچنین طی حکم دیگری «نیره اعظم خوش خلق سیما» را به سمت مشاور فناوری و بیوتکنولوژی خود منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش‌خلق سیما پیش از این رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران و عضو شورای سیاستگذاری امور زنان و خانواده وزارت علوم، عضو شورای علمی جایزه زنان در علم و مسئول کمیته کشاورزی و صنایع غذایی بود.

به نظر می‌رسد این انتخاب، بعد از اظهارنظر چند روز پیش کلانتری درباره سلامت محصولات تراریخته گامی دیگر برای دادن مجوز به تولید این محصولات در داخل کشور است که زنگ خطری برای تنوع زیستی کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

Rsaadati/Psaadati/S2,23/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۵۳۶/خوش_خلق_سیما_مشاور_فناوری_و_بیوتکنولوژی_کلانتری_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: