Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@15:02:31 GMT

عکس/مهمان امشب برنامه"حب الحسین"

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۵۵۷/عکس_مهمان_امشب_برنامه_حب_الحسین

عکس/مهمان امشب برنامه'حب الحسین'

فریبا نادری امشب میهمان برنامه حب الحسین می شود. ناطقان: به نقل از روابط عمومی برنامه "حب الحسین"، امشب در این برنامه فریبا نادری که آخرین حضورش بازی در سریال "گمشدگان" بود، مهمان برنامه شده و با مجری به گفت و گو می پردازد. 

برنامه "حب الحسین" هر شب ساعت 23:30 روی آنتن شبکه دو خواهد رفت و تکرار آن روز بعد ساعت 10:30 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"حب الحسين" برنامه اي گفتگو محور براي ايام محرم و صفر گروه خانواده شبكه دو است که كارگردان و مجري اين برنامه حامد نگارش است.
اين برنامه در ٣٥ قسمت ٢٥ دقيقه اي توليد شده است که پخش آن تا اربعین ادامه دارد.
تا به امروز شخصيتهاي مطرح سينما و تلويزيون و ورزشكاران در برنامه "حب الحسين" شبكه دو از ارادتشان به امام حسين و تجربه هاي معنوي گفته اند.

عوامل اصلی این برنامه عبارت است از:
كارگردان و مجري :حامد نگارش
تهيه كنندگان :پويان هدايتي و فاطمه كريمي
مدير توليد و نويسنده :زهرا رحيمي
منبع: میزان برچسب ها: فریبا نادری ، حب الحسین ، سریال گمشدگان

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۵۵۷/عکس_مهمان_امشب_برنامه_حب_الحسین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: