Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@11:24:56 GMT

مهمان امشب برنامه"حب الحسین"؟

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۵۷۷/مهمان_امشب_برنامه_حب_الحسین

فضه سادات حسینی گوینده خبر امشب میهمان برنامه «حب الحسین» می‌شود. ناطقان: امشب در برنامه «حب الحسین» فضه یادات حسینی گوینده خبر مهمان برنامه شده و با مجری برنامه به گفت و گو می پردازد.

برنامه «حب الحسین»هر شب ساعت 23:30 روی آنتن شبکه دو خواهد رفت و تکرار آن روز بعد ساعت 10:30 پخش خواهد شد.

حب الحسین برنامه ای گفت‌وگو محور برای ایام محرم و صفر گروه خانواده شبکه دو است که کارگردان و مجری این برنامه حامد نگارش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این برنامه در ٣٥ قسمت ٢٥ دقیقه ای تولید شده است که پخش آن تا اربعین ادامه دارد.

تا به امروز شخصیتهای مطرح سینما و تلویزیون و ورزشکاران در برنامه حب الحسین شبکه دو از ارادتشان به امام حسین و تجربه های معنوی گفته اند.

عوامل اصلی این برنامه عبارت است از:

کارگردان و مجری :حامد نگارش

تهیه کنندگان :پویان هدایتی و فاطمه کریمی

مدیر تولید و نویسنده :زهرا رحیمی منبع: فارس برچسب ها: حب الحسین ، مهمان ، فضه السادات حسینی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۵۷۷/مهمان_امشب_برنامه_حب_الحسین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: