Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@07:26:23 GMT

سازوکار مالی اروپا تا آخر ۲۰۱۸ اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۶۴۳/سازوکار_مالی_اروپا_تا_آخر_۲۰۱۸_اجرایی_می_شود

سازوکار مالی اروپا تا آخر ۲۰۱۸ اجرایی می‌شود

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از اجرایی شدن سازوکار مالی موسوم به SPV تا آخر سال میلادی جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از راشاتودی، «فدریکا موگرینی» پس از نشست شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا، اعلام کرد: انتظار دارم که سازوکاری مالی تا چند هفته آینده و پیش از پایان این سال(۲۰۱۸) به عنوان راهی برای حفظ و ارتقای دادوستدهای مشروع مستقر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارمان به خوبی در حال پیشرفت است.

 

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین در رابطه با برنامه جامع اقدام مشترک، اعلام کرد: همگی‌ اعضاء اتفاق نظر داشتند که باید سیاست کلی‌مان در مقابل ایران را حفظ کنیم. این تصمیم ما با رغبت شدیدمان نسبت به اجرای کامل برجام آغاز می‌شود.

پایان پیام/402

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۶۴۳/سازوکار_مالی_اروپا_تا_آخر_۲۰۱۸_اجرایی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: