Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@04:55:46 GMT

افتتاح گلخانه توت فرنگی با ظرفیت 20 تن تولید در ساری

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۷۶۵/افتتاح_گلخانه_توت_فرنگی_با_ظرفیت_۲۰_تن_تولید_در_ساری

افتتاح گلخانه توت فرنگی با ظرفیت 20 تن تولید در ساری

گلخانه هیدروپونیک توت فرنگی با سرمایه گذاری حدود یک میلیارد تومان و با ظرفیت 20 تن تولید به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، محمد اسلامی بعد از ظهر امروز در این آیین بهره برداری از گلخانه توت فرنگی که همزمان با 75 پروژه زیربنایی ،تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی مازندران صورت گرفت ،اظهار داشت: عشق ، ایمان  و اراده قوی لازمه ایجاد کسب و کار و راه اندازی یک فعالیت اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسانی که آبروی خود را برای ایجاد کسب و کار گرو گذاشته و با اندک سرمایه ایجاد اشتغال می کنند از ثروتمندان جهان موفق تر هستند.

استاندار مازندران گفت:تمامی بزرگان عرصه کسب و کار فعالیتشان را نخست با سرمایه های کم شروع کردند سپس به عنوان تولید کننده وارد بازار شدند.

وی افزود:چنانچه فعالیت خود را در این عرصه گسترده تر کرده و با تنوع محصول آنرا به دست مصرف کننده برسانید به نوعی برگشت سرمایه برای شما محسوب می شود.

اسلامی ادامه داد:برای رونق کسب و کار در بخش گلخانه ای میتوان به غیر ازسطح از فضای بالای آن نیز استفاده کرد.

وی خطاب به رئیس جهاد کشاورزی گفت:محصولات این گلخانه بایستی قبل از توت فرنگی دزفول وارد بازار شود.

اسلامی گفت:در جهت توسعه و رونق بخش کشاورزی امکانات خوبی از محل صندوق توسعه ملی به کشاورزان واگذار می شود ،همچنین دولت برای تقویت اشتغال روستایی یارانه پرداخت می کند.

خانم شعبانی که با همراهی خانواده ی خود این گلخانه را راه اندازی کرد در ادامه گفت: این مجموعه با زیربنای 3 هزار متر مربع با سرمایه گذاری حدود یک میلیارد تومان راه اندازی شد که 600 میلیون تومان آن تسهیلات بانکی است.

وی افزود: این مجموعه با ظرفیت 12 هزار گلدان،45 هزار بوته بصورت هیدروپونیک است که ظرفیت 20 تن تولید توت فرنگی را دارد.

به گزارش ایلنا،گلخانه توت فرنگی که بصورت هیدروپونیک در جاده ساری به دودانگه روستای ورکی احداث شده است که امروز همزمان با 75 پروژه زیر بنایی ،تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی مازندران باداعتبار بالغ بر107 میلیارد تومان با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۷۶۵/افتتاح_گلخانه_توت_فرنگی_با_ظرفیت_۲۰_تن_تولید_در_ساری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: