Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@07:58:32 GMT

برگزاری کارگاه نوآوری و کار آفرینی در پژوهش سرای باقر العلوم ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۷۶۷/برگزاری_کارگاه_نوآوری_و_کار_آفرینی_در_پژوهش_سرای_باقر_العلوم_ارومیه

برگزاری کارگاه نوآوری و کار آفرینی در پژوهش سرای باقر العلوم ارومیه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  بابک سلمانی رئیس گروه بررسی محتوای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: جامعه انسانی برای زنده ماندن و گریز از ایستایی نیازمند خلاقیت و نوآوری در کارآفرینی است.

وی بیان کرد: امروز جامعه نیازمند آموزش مهارت هایی است که با کمک آن بتواند با توسعه علم و فناوری به پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی افزود: هدف ازبرگزاری این کارگاه پرورش انسان هایی است که با برقراری ارتباط  موثرو با بهره گیری از دانش جمعی و تولید افکار نو مشکلات را از میان بردارند.

این کارگاه به مدت یک روز و در راستای ایجاد خلاقیت برای کار آفرین شدن برگزار شد.

انتهایپیام/م

کارگاه نوآوری وکارآفرینی درپژوهش سرای باقرالعلوم ارومیه برگزارشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۷۶۷/برگزاری_کارگاه_نوآوری_و_کار_آفرینی_در_پژوهش_سرای_باقر_العلوم_ارومیه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: