Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@14:48:09 GMT

تیم آمادگی جسمانی بانوان فارس به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۸۳۷/تیم_آمادگی_جسمانی_بانوان_فارس_به_مسابقات_کشوری_اعزام_می_شوند

تیم آمادگی جسمانی بانوان فارس به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: تیم آمادگی جسمانی بانوان این استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند. ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

 سیروس پاک‌فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: مسابقات انتخابی آمادگی جسمانی بانوان  استان فارس برای شرکت در مسابقات کشوری در مجموعه ورزشی حجاب شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این مسابقات 136 ورزشکار از 13شهرستان استان فارس در قالب  11تیم با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم‌های آباده، مرودشت وزرقان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران برگزار کرد/ مسابقات انتخابی آمادگی جسمانی استان تهرانرئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح منصوب شدبرگزاری نشست آمادگی جسمانی کمیته داوران با حضور اصفهانیانپاک‌فطرت با بیان اینکه مریم جوانمردی رئیس کمیته آمادگی جسمانی داوری این دوره از مسابقات را برعهده داشت، بیان کرد: تیم‌های شیراز الف وب با توجه به برتر بودن در این مسابقات، بخاطر مرام واحترام به تیم‌های شهرستانی که از راه دور آمده و سختی راه را تحمل کرده بودند، برای شرکت در مسابقا کشوری انصراف دادند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس با بیان اینکه استان فارس در آمادگی جسمانی یکی از استان‌های برتر کشور بوده و همواره صاحب مقام شده، از نایب قهرمانی تیمی رشته آمادگی جسمانی آقایان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در اواخر ماه گذشته خبرداد.

انتهای پیام/ ز

R41382/P41362/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۸۳۷/تیم_آمادگی_جسمانی_بانوان_فارس_به_مسابقات_کشوری_اعزام_می_شوند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: