Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@15:03:40 GMT

3 مدل طراحي داخلي دفتر کار

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۸۸۴/۳_مدل_طراحی_داخلی_دفتر_کار

3 مدل طراحي داخلي دفتر کار

خبرگزاري آريا - وب سايت خانه طرح: طراحي و ديزاين دفتر کار يکي از اولين اقدامتي است که بعد از خريد يا اجاره يک مکان انجام مي دهيم . طراحي دفتر کار يک معمار و يا دکوراسيون دفتر وکالت از اهميت بالايي در جذب مشتري و ايجاد يک فضا آرم و دلپذير برخوردار است . در اين بخش 3 مجموعه از طراحي داخلي دفتر کار را براي شما آماده کرديم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طراحي دفتر کار کوچک – مدرن
بسياري از ما معمولا دفاتر کار کوچکي داريم . دفاتري که شايد بيش از يک اتاق کوچک نباشند . اما در همين اتاق هاي کوچک هم مي توان سنگ تمام گذاشت و ديزاني را خلق کرد که چشم هر بيننده اي را به خود ميخ کوب کند !!! در طراحي دکوراسيون داخلي اين دفتر کار ، از سبک مدرن استفاده شده است . نورپردازي داخلي در روز و شب کاملا مناسب به نظر مي رسد .


کف سازي اتاق ، کِرم رنگ است و استفاده از يک حاشيه قهوه اي رنگ در دور تا دور اتاق ، حال و هواي لوکسي را به ديزاين داخلي بخشيده است . اگر شما نيز از چنين طراحي خوشتان آمده مي توانيد به سادگي اين طرح کم هزينه را اجرا کنيد ! طراحي سقف که با استفاده از سيستم کناف صورت مي گيرد . براي کف سازي نيز مي توانيد از سراميک يا اپوکسي استفاده نماييد .
طراحي دفتر کار کوچک – کلاسيک



در طراحي دفتر کار پروژه زير شاهد استفاده از سبک کلاسيک هستيم . استفاده از رنگ هاي طلايي و کِرم فضاي لوکس و خيره کننده اي را ايجاد کرده است . همانطور که مي دانيد ميزان روشنايي اتاق کار هميشه مهم بوده و هست . در طراحي داخلي اين فضا نيز ميزان نور دريافتي در روز و شب مناسب به نظر مي رسد و نگراني از اين بابت احساس نمي شود . در بدنه ديوار هاي اين اتاق ، کمد هايي به سبک کلاسيک طراحي شده که تمامي مدارک و لوازم اداري در آن جايگذاري مي شوند . استفاده از يک لوستر بلوري بزرگ جذابيت خاصي به ديزاين داخلي بخشيده است .
طراحي دفتر کار بزرگ – لوکس
و اما به يک دکوراسيون بزرگ و سوپر لوکس مدرن مي رسيم . استفاده از سنگ مرمر رگه دار ، حس لوکس و گران قيمتي را به فضاي داخلي بخشيده است . در چيدمان داخلي نيز شاهد استفاده از مبلمان مدرن و لوکس هستيم . ميزان روشنايي در روز و شب نيز کاملا مناسب به نظر مي رسد . يک نکته جالب در طراحي و ديزاين داخلي اين دفتر کار استفاده از موکت با بافت جالب توجه است که چشم هر بيننده اي را به خود جلب مي کند . در پايان منتظر نظرات ارزشمند شما همراهان خوب خانه طرح در خصوص طراحي داخلي دفاتر کار و اداري هستيم .




در پايان مي توان گفت که براي طراحي دفتر کار لوکس و مدرن نيازي به يک فضاي بسيار بزرگ نيست . با کمي خلاقيت مي توان ايده هاي جذابي با هر متراژي خلق کرد .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۸۸۴/۳_مدل_طراحی_داخلی_دفتر_کار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: