Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@18:33:43 GMT

سقف کاذب کناف جديد و مدرن با طراحي کاربردي + تصاوير

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۸۸۵/سقف_کاذب_کناف_جدید_و_مدرن_با_طراحی_کاربردی_تصاویر

خبرگزاري آريا - سقف کاذب کناف سقف کاذب کناف کاربردهاي گسترده اي در معماري خانه هاي ايراني يافته است. قيمت مناسب، سهولت استفاده و زيبايي از جمله ويژگي هايي است که باعث محبوبيت استفاده از کناف در ايران شده، در کنار اين ويژگي ها همخواني طرح هاي کناف با سليقه و سبک معماري ايراني بر اين محبوبيت افزوده […]

سقف کاذب کناف
سقف کاذب کناف کاربردهاي گسترده اي در معماري خانه هاي ايراني يافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قيمت مناسب، سهولت استفاده و زيبايي از جمله ويژگي هايي است که باعث محبوبيت استفاده از کناف در ايران شده، در کنار اين ويژگي ها همخواني طرح هاي کناف با سليقه و سبک معماري ايراني بر اين محبوبيت افزوده است. انتخاب مدل و طراحي سقف کاذب کناف مي تواند با ايده هاي جديد و کاربردي جلوه ي زيباتري نيز به سقف ببخشد. ما در ادامه سي مدل سقف کاذب کناف با طراحي هاي زيبا و متفاوت را براي الگوبردري و استفاده شما عزيزان  قرار داده ايم. لطفا تا پايان ما را همراهي نماييد.
مدل هاي سقف کاذب کناف :
حتما تا به حال طرح هاي کناف بسياري در سقف واحد هاي مسکوني و تجاري مختلف توجه شما را به زيبايي خود جلب کرده است، و در سوي مقابل ممکن است از برخي از کج سليقگي ها در طراحي و اجراي مدل هاي کناف رنج برده باشيد. ايجاد سقف کاذب با استفاده از کناف هر روز محبوبيت بيشتري مي يابد و در نتيجه نياز به طرح هاي متفاوت و مدرن تر باعث ايجاد ايده هاي جديد و بکر در طراحي سقف کاذب کناف مي شود. بايد بدانيم که طرح ها و نورپردازي هاي به کار رفته در سقف کناف بايد هارموني مناسبي با معماري ديوارها، ارتفاع سقف و حتي شرايط جغرافيايي منطقه داشته باشد. در ادامه طرح هاي جديد و متفاوتي از سقف کاذب کناف را براي شما قرار داده ايم تا با مشاهده آن ها الگوهاي مناسبي براي الهام گرفتن و ايده پردازي داشته باشيد.
نورپردازي سقف کاذب

سقف کناف

کناف ايران

کناف سقف جديد

کناف با حاشيه مشکي

کناف جديد

سقف کاذب

سقف کاذب کناف مدرن و شيک

سقف کاذب

سقف کاذب کناف مدرن و شيک

سقف کاذب کناف با ايده ها و طراحي هاي متفاوت و جديد مي تواند زيبايي و انرژي مثبت فراواني به محيط زندگي شما ببخشد. براي مشاهده و ايده گرفتن از طراحي هاي بيشتر به بخش کناف مراجعه نماييد تا با طرح ها و ايده هاي بيشتري آشنا شويد.
زيبايي خانه
اخبار مرتبط:
18 مدل بسيارزيبا از سقف اتاق پذيرايي +عکس
نمونه هايي از جديدترين مدل کناف سقف 2015+ تصاوير
جديدترين مدل کناف سقف + تصاوير
سقف هاي به ظاهر بلند
نماي بيروني خانه هايي با سقف شيب دار+تصاوير

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۸۸۵/سقف_کاذب_کناف_جدید_و_مدرن_با_طراحی_کاربردی_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: