Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@02:19:04 GMT

برداشت انگور در رباط کریم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۸۹۶/برداشت_انگور_در_رباط_کریم_آغاز_شد

برداشت انگور در رباط کریم آغاز شد

مهدی صالحی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برداشت انگور از 3 هزار و 200 هکتار تاکستان های شهرستان رباط کریم آغاز شده است.
وی بیان کرد: ارقام انگور کشت شده در شهرستان رباط کریم مهدیخانی، کندری، یاقوتی، سحابی، سمرقندی، مهری، شاهانی، عسگری، بیدانه قرمز و سفید است که در حال حاضر این ارقام توسط کشاورزان در حال برداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته مدیر جهاد کشاورزی رباط کریم، عمده تولید انگور این شهرستان مصرف تازه خوری داشته و به میادین میوه و تره بار تهران و سایر استان های هم جوار از جمله البرز، زنجان، قزوین، مرکزی و قم ارسال می شود.
وی درباره میزان برداشت انگور در شهرستان رباط کریم نیز گفت: سرمازدگی فروردین ماه امسال خسارت سنگینی به جوانه های گل درختان انگور وارد کرد که پیش بینی می شود میزان برداشت انگور نسبت به سال های گذشته با کاهش روبه رو شود.
شهرستان رباط کریم در 45 کیلومتری جنوب غربی پایتخت واقع شده است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۸۹۶/برداشت_انگور_در_رباط_کریم_آغاز_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: