Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:04:10 GMT

23 دستگاه برف روب در راهدارخانه های مهاباد مستقر شده است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۵۵۳/۲۳_دستگاه_برف_روب_در_راهدارخانه_های_مهاباد_مستقر_شده_است

23 دستگاه برف روب در راهدارخانه های مهاباد مستقر شده است

مهاباد- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: 23 دستگاه ماشین آلات سنگین برف روب برای پاکسازی محورهای مواصلاتی در راهدارخانه های این شهرستان مستقر شده است.

کریم عبدالله پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان با همه ظرفیت و توانایی نیروهای خود آماده انجام عملیات برف روبی، نمک پاشی و یخ زدایی در راه های ارتباطی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به دنبال گزارش اداره هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی، اکیپ های این اداره در محور برهان و گردنه های جواله رشان و زمزیران به حالت آماده باش درآمده و عملیات برف روبی را در ساعات اولیه صبح انجام دادند.
وی اضافه کرد: محورهای مهاباد - بوکان و مهاباد - سردشت برای کاهش لغزندگی و جلوگیری از یخ بستن جاده ها تاکنون با چهار کامیون نمک پاشی شده است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد بیان کرد: هم اکنون تردد در تمامی راه های استحفاظی این شهرستان بدون هیچ مشکلی به صورت روان ادامه دارد.
وی گفت: با توجه به حجم بارش ها، برودت و کاهش دما، شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و رانندگان نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.
عبدالله پور از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده ها با شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 آگاهی پیدا کنند.
به گزارش ایرنا، چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی ( گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) به همراه راهدارخانه مرکزی در مهاباد فعال است.
مهاباد دارای یکهزار کیلومتر راه شامل 235 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 700 راه روستایی آسفالت و شوسه است.
9903/6185/2093

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۵۵۳/۲۳_دستگاه_برف_روب_در_راهدارخانه_های_مهاباد_مستقر_شده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: