Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@02:54:42 GMT

لحظه وحشتناک بیرون کشیدن جسد زن از شکم مار پیتون! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۵۷۰/لحظه_وحشتناک_بیرون_کشیدن_جسد_زن_از_شکم_مار_پیتون_فیلم

لحظه وحشتناک بیرون کشیدن جسد زن از شکم مار پیتون! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه بیرون کشیدن جسد یک زن میانسال را از شکم مار پیتون غول پیکر در منطقه " سولاوسی" اندونزی  به تصویر می‌کشد. " وا تیبا " 54 ساله توسط این مار پیتون 8 متری به صورت زنده بلعیده شده بود. این زن که مادر دو فرزند است آخرین بار در ساعت 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

45 بعدظهر روز سه شنبه دیده شده بود. فرزندان قربانی پس از آنکه مادر شان به خانه بازنگشت نگران شدند و با گروهی از افراد محلی جستجو برای یافتن مادر خود را آغاز کردند. سرانجام دمپایی‌های این زن در نزدیکی بوته‌ای پیدا شد و این شک را تقویت بخشید که او ربوده شده است.

در ادامه پسر قربانی مار پیتون غول‌پیکر را که به دلیل بلعیدن این زن قادر به حرکت نبود در نزدیکی محل کشف دمپایی مادرش پیدا کرد. یکی از ساکنان محلی در این خصوص گفت : "همه گریه می‌کردند. همه شوکه شده بودند. زن بیچاره. این صحنه مانند یک فیلم ترسناک بود. همه ترسیده بودند. همه از رفتن بیرون وحشت دارند. "

در ادامه ویدئوی لحظه شکار مار و بیرون کشیدن جسد زن از داخل شکم آن را می توانید مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

پیرزنی که ده انگشتی تایپ می‌کند +فیلم

انتهای پیام/

مار غول پیکر، زن میانسال را زنده زنده بلعید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۵۷۰/لحظه_وحشتناک_بیرون_کشیدن_جسد_زن_از_شکم_مار_پیتون_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: