Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@04:03:25 GMT

اظهارات داورزنی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان اسکی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۵۹۵/اظهارات_داورزنی_در_مراسم_تجلیل_از_پیشکسوتان_اسکی

محمدرضا داورزنیمعاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جواناندر مجمع تقدیر از پیشکسوتان اسکی بیان کرد: در کمیسیون اقتصادی مجلس واگذاری دو باشگاه سرخ آبی مطرح شده و واگذاری این دو باشگاه تصویب شده است. در برنامه وزارت ورزش و جوانان واگذاری این دو باشگاه ۱۰۰ در صد وجود دارد.

او درباره مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حکم موقتی برای ریاست فدراسیون فوتبال نخواهیم داشت و در این رابطه نقل قولی از زبان رغبتی صورت گرفت که او اصلاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاج ایثارگر و جانباز است که از قانون ماده ۶۰ ایثارگران استفاده کرده و خواستار این ادامه فعالیت خود در ورزش بود. نباید زحمات یک پیشکسوت را نادیده گرفت و در حقش ظلم کرد. مهدی تاج ۴ دهه بعد انقلاب در اختیار نظام بود.

او افزود: این قانون باعث شد از ظرفیت مهدی تاج در ورزش کشورمان استفاده کنیم. اجازه بدهید بقیه تصمیم ها در مجمع عمومی فدراسیون گرفته شود. در مسائل فدراسیون فوتبال فقط مجمع فدراسیون تصمیم گیری می کند و از بیرون دخالتی وجود ندارد.

او اظهار کرد: برای ریاست فدراسیون کشتی هم سعی می کنیم زمان ثبت نانمش را اعلام کنیم‌ تا انتخابات سریع تر صورت بگیرد.

داورزنی بیان کرد: سرپرست فدراسیون والیبال کار خود را شروع کرده است. شاید بعضی از دوستان نسبت به قانون بازنشستگی اختلاف نظر داشته باشند که اساسا چرا این مصوبه را مجلس داده است. وزارت ورزش و جوانان موظف به اجرای تمام‌ مصوباتی است که ابلاغ می شود. این که دوستان چگونه اظهاز نظر می کنند به خودشان مربوط است و ما دخالتی درآن نمی کنیم.

او در پایان گفت: ما اگر پیشنهادی داشته باشیم به مجلس ارائه می کنیم و در حال حاضر طبق قانون عمل خواهیم کرد. از تک تک روسایی که شامل این قانون شدند و زحمات زیادی برای ورزش ایران کشیدند تشکر می کنیم. حتما در یک مراسمی از روسای محترم فدراسیون های بازنشسته تقدیر به عمل خواهیم آورد. از دوستانی از جمله سردار صبور، ضیایی، مرحوم بهرام شفیع، درخشان ، گرشاسبی و روسای سایر رشته ها باید تشکر کرد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۵۹۵/اظهارات_داورزنی_در_مراسم_تجلیل_از_پیشکسوتان_اسکی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: