Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@09:52:07 GMT

جديت دستگاه قضا در صيانت از حقوق مردم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۶۴۵/جدیت_دستگاه_قضا_در_صیانت_از_حقوق_مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی  حجت الاسلام جعفري رئيس کل دادگستري خراسان شمالي در شوراي قضايي استان با تبيين اهميت حقوق مردم در نظام جمهوري اسلامي، گفت: يکي از مهم ترين سياست ها و اولويت هاي جدي دستگاه قضايي، صيانت از حقوق مردم است که به صورت ويژه مورد توجه دادگستري کل استان نيز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقرار نمايندگي پزشکي قانوني، تعزيرات حکومتي و ثبت اسناد در شهرستان گرمه و بررسي گرانفروشي برخي داروخانه ها از مهم ترين مباحث مطرح شده در اين نشست بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۶۴۵/جدیت_دستگاه_قضا_در_صیانت_از_حقوق_مردم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: