Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@07:37:20 GMT

فارابی و هشت فیلم جدید در بیستمین بازار بین‌المللی فیلم ایران

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۶۷۸/فارابی_و_هشت_فیلم_جدید_در_بیستمین_بازار_بین_المللی_فیلم_ایران

فارابی و هشت فیلم جدید در بیستمین بازار بین‌المللی فیلم ایران

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی؛ بنیاد سینمایی فارابی با ۸ فیلم جدید در بیستمین بازار بین‌المللی فیلم ایران - سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر – حضور دارد.این بنیاد علاوه بر صد عنوان فیلمی که در سال های اخیر پخش آن را بر عهده داشته، عرضه ۸ فیلم جدید «لینا» (رامین رسولی)، «مادری» (رقیه توکلی)، «کلیله و دمنه» (علیرضا توکل‌نیا)، «آپاندیس» (حسین نمازی)، «سارا و آیدا» (مازیار میری)، «برگ جان» (ابراهیم مختاری)، «ویلایی ها» (منیر قیدی) و «یه وا» (آناهید آباد) را نیز در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غرفه بنیاد سینمایی فارابی (D ۴) در طبقه ششم کاخ جشنواره واقع در پردیس سینمایی چارسو (تقاطع خیابان حافظ و خیابان جمهوری) قرار دارد.
در بیستمین بازار بین‌المللی فیلم ایران ۲۶ شرکت ایرانی، ۱۹ شرکت خارجی٬ ۳۹ خریدار خارجی و ۸ خریدار داخلی حضور دارند. بیستمین بازار فیلم ایران از اول تا ششم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۹ در پردیس چارسو در تهران برگزار می‌شود.انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۶۷۸/فارابی_و_هشت_فیلم_جدید_در_بیستمین_بازار_بین_المللی_فیلم_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: