Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:25:21 GMT

سارق حرفه ای منزل در الیگودرز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۶۹۸/سارق_حرفه_ای_منزل_در_الیگودرز_دستگیر_شد

سارق حرفه ای منزل در الیگودرز دستگیر شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک سارق حرفه ای منازل با 24 فقره اعتراف به سرقت در شهرستان الیگودرز دستگیر شد.

به گزارش ایرنا سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در الیگودرز ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و کارهای اطلاعاتی در یک اقدام غافلگیرانه متهم را در منزلش دستگیر کردند.
سردار مهدیان نسب افزود: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی به 24 فقره سرقت منزل اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه سارق به مراجع قضائی معرفی شد گفت: سهل انگاری شهروندان در تجهیز اماکن و منازل به وسایل ایمنی مانند حفاظ ، قفل مناسب و سیستم های ضد سرقت از عوامل وقوع بسیاری از سرقت ها است.
3210/6060

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۶۹۸/سارق_حرفه_ای_منزل_در_الیگودرز_دستگیر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: