Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@05:43:27 GMT

شهرستان مهاباد در دوران دفاع مقدس 69 دانش آموز شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۷۰۳/شهرستان_مهاباد_در_دوران_دفاع_مقدس_۶۹_دانش_آموز_شهید_تقدیم_انقلاب_اسلامی_کرد

شهرستان مهاباد در دوران دفاع مقدس 69 دانش آموز شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمهاباد، شاوله رئیس آموزش و پرورش مهاباد در مراسم آغاز برنامه هفته بسیج دانش آموزی این شهرستان گفت: در طول ۸ سال دفاع مقدس آذربایجان غربی ۷۷۷ شهید دانش آموز و ۱۴۳ شهید فرهنگی را تقدیم انقلاب کرده و این هفته یادآور ایثارگری تمامی رزمندگان اسلام به خصوص شهدای دانش آموز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف زنده نگاه داشتن  فرهنگ ایثار و شهادت امروز در جامعه ما بسیار مهم و ارزشمند است.

شاوله ادامه داد: در جنگ تحملی ۸ ساله تمام دنیا بر علیه ما بود، اما این از خودگذشتگی جوانان ما بود که اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشور از این دیار جدا شود.

سرهنگ نقشی جانشین فرمانده سپاه مهاباد هم گفت: این هفته یادآور ایثارگری تمامی رزمندگان اسلام به خصوص شهدای دانش آموز است .

انتهای پیام/ج

نواخته شدن زنگ ایثار  به مناسبت هفته بسیج در مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۷۰۳/شهرستان_مهاباد_در_دوران_دفاع_مقدس_۶۹_دانش_آموز_شهید_تقدیم_انقلاب_اسلامی_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: