Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@08:46:20 GMT

رنگین‌کمان از فردا با فوسبال به تلویزیون می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۷۶۱/رنگین_کمان_از_فردا_با_فوسبال_به_تلویزیون_می_آید

رنگین‌کمان از فردا با فوسبال به تلویزیون می‌آید

اولین قسمت سری جدید برنامه "رنگین کمان "چهارشنبه ۱۳ تیرماه ساعت ۱۵ بصورت زنده بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، محسن مناجاتی تهیه کننده برنامه " رنگین کمان" در توضیح این برنامه گفت: در سری جدید  برنامه" رنگین کمان" تغییراتی در دکور و محتوا ایجاد کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه ما همان سه عروسک من، این، اون را خواهیم داشت با این تفاوت که در هر برنامه فقط دو عروسک حضور دارند. گفتگو با بچه‌ها، آیتم نمایشی، میان برنامه ، فوسبال، پخش کارتون و.... از جمله قسمت‌های برنامه رنگین کمان به شمار می‌رود که مجری اصلی برنامه خانم آزاده‌آل‌ایوب ( خاله نرگس) هدایت آن را بر عهده دارد و محمدرضا بهروز همکار جدید ایشان خواهند بود که بیشتر بخش فوسبال برنامه را اجرا خواهد کرد.

تهیه‌کننده  برنامه " رنگین کمان" در پایان خاطرنشان کرد: آیتم فوسبال یا همان فوتبال رنگین‌کمانی بصورت زنده توسط تیم بچه‌های حاضر در استودیوی برگزار می‌شود و در هفته‌های آتی نیز لیگ فوسبال را آغاز خواهیم کرد.

برپایه این گزارش، برنامه " رنگین کمان" از این هفته روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه بصورت زنده تولید و روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن روزهای شنبه تا دوشنبه هفته بعد خواهد بود. برنامه "رنگین‌کمان" کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما از چهارشنبه  سیزدهم تیرماه به مدت 60 دقیقه روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

R1515/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه پنج سیما رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۷۶۱/رنگین_کمان_از_فردا_با_فوسبال_به_تلویزیون_می_آید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: