Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@08:35:34 GMT

وفاداری عجیب یک خروس به دختر جوان + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۷۹۲/وفاداری_عجیب_یک_خروس_به_دختر_جوان_فیلم_و_عکس

وفاداری عجیب یک خروس به دختر جوان + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: یک دانش آموز دختر هنگام بازگشت از مدرسه با یک استقبال متفاوت و جالب مواجه شد.

حجم ویدیو: 4.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

دختر نوجوان آمریکایی که صاحب یک خروس بوده، هنگامی که با سرویس مدرسه به سمت خانه باز می گشت، به محض اینکه خروسش صدای خودرو را شنید، سراسیمه به سمت دختر دوید تا به استقبال او برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دختر نوجوان هم با دیدن خروسش ذوق زده شد و آن را در آغوش گرفت، بد نیست بدانید این خروس که نزد صاحبش بسیار محبوب بوده توسط او "قورباغه" نام گرفته است.
علاوه بر شیرین کاری های این خروس بامزه هنگام مواجه شدن با صاحب خود، نام غیر معمول او موجب شهرتش در محله شده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۷۹۲/وفاداری_عجیب_یک_خروس_به_دختر_جوان_فیلم_و_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: