Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@12:54:49 GMT

ناپولی به دنبال 10 هزار نیروی داوطلب

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۸۵۰/ناپولی_به_دنبال_۱۰_هزار_نیروی_داوطلب

ناپولی به دنبال 10 هزار نیروی داوطلب

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم میزبانی مسابقات تابستانی یونیورسیاد 2019 ناپولی ایتالیا، با راه اندازی کمپینی به دنبال استخدام 10 هزار نیروی داوطلب است. این طرح از روز گذشته آغاز شده و داوطلبان و علاقمندان می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی رقابتها فرم درخواست داوطلبی را پر کنند.

داوطلبان بایستی در دهکده بازیها و همچنین به عنوان نماینده این رقابتها به ورزشکاران، مربیان، تماشاگران خدمات لازم را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه برای شهروندان ایتالیایی که از آوریل سال آینده 18 ساله می شوند در نظر گرفته شده و این افراد بایستی 5 روز در هفته را در طول مدت این بازیها در دسترس باشند.

تعدادی از ورزشکاران ایتالیایی شرکت کننده در رقابتهای تابستانی یونیورسیاد 2017 که در تایپه برگزار شد از جمله «ماسیمیلیانو ماندیا» قهرمان تیراندازی با کمان به عنوان اولین نفر به استخدام این طرح در آمده است. تاکنون تاریخی برای پایان ثبت نام داوطلبان در نظر گرفته نشده تا مسوولان برگزاری این رقابتها بتوانند 10 هزار نفر مورد نظر را انتخاب کنند. شعار در نظر گرفته شده برای برنامه داوطلبان «به ما بپیوندید و جهان را ببینید» انتخاب شده است. بازیهای تابستانی یونیورسیاد ناپولی از تاریخ 3 تا 14 جولای در این شهر برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۸۵۰/ناپولی_به_دنبال_۱۰_هزار_نیروی_داوطلب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: