Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@08:00:31 GMT

مرگ عروس‌های دریایی در ساحل سورو بندرعباس طبیعی است

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۸۹۹/مرگ_عروس_های_دریایی_در_ساحل_سورو_بندرعباس_طبیعی_است

مرگ عروس‌های دریایی در ساحل سورو بندرعباس طبیعی است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست هرمزگان گفت: براساس نمونه‌برداری‌های انجام‌شده مرگ عروس‌های دریایی در ساحل سورو بندرعباس عامل بیماری‌زا نبوده است.
مجید وفادار گفت: در این فصل از سال عروس‌های دریایی بیشترین جمعیت را دارد و با افزایش مواد مغذی و سرمای شب با شکست دمای آب به‌صورت طبیعی از بین می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:افزایش مواد مغذی و سرمای هوا باعث می‌شود تا جمعیت عروس‌های دریایی دو برابر و با افزایش مرگ و میر جمعیت این گونه‌های دریایی دو برابر می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست هرمزگان افزود: عروس‌های دریایی به علت جمعیت زیاد خطر انقراض ندارند.
ابتدای آبان تعدادی از عروس‌های دریایی تلف شده در ساحل سورو بندرعباس رویت است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۸۹۹/مرگ_عروس_های_دریایی_در_ساحل_سورو_بندرعباس_طبیعی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: