Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@02:34:36 GMT

اسطوره موسيقي آئيني هرمز درگذشت+ ويدئو

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۹۱۵/اسطوره_موسیقی_آئینی_هرمز_درگذشت_ویدئو

اسطوره موسيقي آئيني هرمز درگذشت+ ويدئو

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاري آريا - خالو محمد قنبر هرمزي، يکي از اعضاي گروه موسيقي ليوا که براي برگزاري هفته هنر هرمز همراه اين گروه به تهران آمده بود، بر اثر سکته قلبي درگذشت.
مهدي سلامتي- مسوول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمز- در گفت‌وگو با ايسنا، با تاييد خبر فوت اين هنرمند موسيقي بيان کرد: خالو محمد قنبر هرمزي 13 آذرماه در حين اجراي کنسرت گروه ليوا در قالب هفته هنر هرمز در مجموعه تئاتر باران از هوش رفت و به بيمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: اين هنرمند پيشکسوت موسيقي ساعت 14 روز سه شنبه 14 آذرماه به دليل سکته قلبي و کهولت سن از دنيا رفت.
سلامتي گفت: خالو محمد قنبر هرمزي اسطوره موسيقي آئيني هرمز و از مفاخر موسيقي کشور است و تسلط بسياري در نواختن سازهاي کوبه‌اي داشت.
در پي درگذشت اين پيشکسوت موسيقي اقوام، اجراي برنامه موسيقي گروه «ليوا» در هفته هنر هرمز کنسل شد. به گفته مسوول ارشاد هرمز پيکر اين هنرمند براي تشييع به جزيره هرمز منتقل مي‌شود.
گروه ليواي هرمز از پيشکسوتان موسيقي هرمز و قديمي‌ترين گروه هاي هرمزگان تشکيل شده که تاکنون در فستيوال‌هاي مختلف کشور حضور داشته و به معرفي آيين‌هاي موسيقي هرمزگان پرداخته‌اند.
«هفته هنر هرمز» روز 12 آذرماه با حضور هنرمندان و مسئولان حوزه فرهنگ و هنر در تئاتر باران آغاز شد.
بخشي از اجراي خالو محمد قنبر هرمزي در هفته هنر هرمز را در ادامه ببينيد.
مرورگر شما از ويدئو پشتيباني نمي‌کند.
فايل آن‌را از اينجا دانلود کنيد: video/mp4
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۹۱۵/اسطوره_موسیقی_آئینی_هرمز_درگذشت_ویدئو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: