Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@06:43:36 GMT

گزارش لحظه به لحظه برنامه نود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۲۴۲/گزارش_لحظه_به_لحظه_برنامه_نود

گزارش لحظه به لحظه برنامه نود

عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته به بررسی بازی‌ها و حواشی هفته اخیر لیگ برتر پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، برنامه نود دوشنبه شب(نوزدهم آذرماه) از ساعت 22:38 آغاز شده که پرداختن به پنالتی‌های تاریخ پرسپولیس- سپاهان، عملکرد لژیونرهای ملی پوش ایران، حواشی تقابل شاگردان قلعه‌نویی و برانکو، بررسی دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ازجمله بخش‌های این برنامه است.


گزارش لحظه به لحظه «برنامه نود» را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


* نظرسنجی


مخاطبان برنامه نود می‌توانند در پاسخ به سوال «کدام تیم صدرنشین نیم‌فصل می‌شود؟»، یکی از گزینه‌های «پدیده»، «پرسپولیس» یا «سپاهان» را انتخاب و ارسال کنند.

صدا و سیما شبکه سه برنامه نود

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۲۴۲/گزارش_لحظه_به_لحظه_برنامه_نود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: