Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:00:19 GMT

زیرگرفتن دو افسر پلیس‌راه مازندران توسط راننده نیسان پس از جریمه‌شدن +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۲۶۴/زیرگرفتن_دو_افسر_پلیس_راه_مازندران_توسط_راننده_نیسان_پس_از_جریمه_شدن_فیلم

زیرگرفتن دو افسر پلیس‌راه مازندران توسط راننده نیسان پس از جریمه‌شدن +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بار دیگر صحنه‌ای ناراحت کننده و تاسف‌بار از برخورد فرد خاطی با پلیس راهنمایی و رانندگی که برای برقراری نظم و امنیت مسافران در در جاده ها در حال خدمت هستند، در فضای مجازی منتشر شده است. پس از کتک خوردن پلیس راهنمایی و رانندگی توسط همراهان یک خودرو لوکس در جاده شیراز، این بار راننده وانت‌بار پس از آنکه پلیس او را جریمه میکند به گفته شاهدان دو نیروی پلیس حاضر در آن منطقه را زیر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنطور که شاهدان بارها در این فیلم اعلام می‌کنند راننده عمدا و با آگاهی کامل دست به این کار زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۲۶۴/زیرگرفتن_دو_افسر_پلیس_راه_مازندران_توسط_راننده_نیسان_پس_از_جریمه_شدن_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: