Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:41:21 GMT

طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی در استان گیلان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۲۶۵/طرح_بخشودگی_دیرکرد_جرایم_رانندگی_در_استان_گیلان_اجرا_می_شود

طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی در استان گیلان اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و در راستای آسان تر کردن پرداخت جرایم رانندگی تا آذرماه در استان گیلان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ محمدرضا محمدی صبح امروز در نشست خبری در رشتاظهار داشت: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و در راستای آسان تر کردن پرداخت جرایم رانندگی در استان گیلان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به اینکه این طرح از 19 اردیبهشت تا پایان آذرماه امسال در استان گیلان اجرا می‌شود ابراز داشت: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم راهنمایی و رانندگی از سوی راهور ناجا اعلام شده است.

محمدی با بیان اینکهطرح مذکور در سامانه‌های اجرایی پلیس راهور قابل اجرا است تاکید کرد: تمامی مالکان خودرو با مراجعه به دفاتر پلیس 10+می‌توانند نسبت به اخذ و پرداخت صورت وضعیت خودروهای خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه پراخت جرایم مذکور در تمامی بانک‌های عامل قابل پرداخت است خاطرنشان کرد: در این طرح رانندگان می‌توانند با حذف شدن جرایم دیرکرد، اصل مبلغ جرایم خودروهای خود را پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با تاکید بر اینکه طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی یکفرصت مطلوب برای رانندگان است بیان داشت: توصیه می‌شود رانندگان برای پرداخت جرایم خود از این طرح استفاده کرده و تا فرصت باقی‌مانده اقدام کنند.

انتهای پیام/

R7877/P1336/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۲۶۵/طرح_بخشودگی_دیرکرد_جرایم_رانندگی_در_استان_گیلان_اجرا_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: