Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@17:25:29 GMT

نحوه به قتل رسیدن هوادار پرسپولیسی فاش شد!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۲۷۶/نحوه_به_قتل_رسیدن_هوادار_پرسپولیسی_فاش_شد

روز گذشته درباره اتفاق تلخی که ساعاتی پس از پایان دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در بخش زرنه شهرستان ایوان در شمال استان ایلام رخ داد نوشتیم. اینکه در نهایت مشخص شد مقتول از طرفداران تیم پرسپولیس بوده است. 

روز گذشته سرهنگ سعید عالی‌پور در این باره توضیحات تکمیلی ارائه کرد تا مشخص شود این اتفاق چطور منجر به حادثه‌ای تلخ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از لحظاتی پس از پایان فینال شروع می‌شود. آنجا که جمعی از هواداران استقلالی به منظور ابراز خوشحالی‌شان از عدم دستیابی پرسپولیس به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا (!) مقابل محل سکونت یکی از دوستان‌شان که اتفاقاً هوادار پرسپولیس بوده تجمع کرده و به پایکوبی و شادمانی مشغول می‌شوند. وقتی این رفتار با اعتراض جمعی از پرسپولیسی‌های حاضر در محل وقوع حادثه پاسخ داده می‌شود شوخی‌ها و کری‌های معمول، تبدیل به نزاع بین طرفین شده و مقتول که از طرفداران تیم پرسپولیس بوده با بیرون آوردن سلاح شکاری از خانه اش اقدام به شلیک هوایی می‌کند. 

این مقام انتظامی با تأیید این موضوع گفته که اعضای خانواده با مشاهده وضعیت به‌وجود آمده و اینکه هر لحظه بر شدت درگیری طرفین افزوده می‌شده برای گرفتن سلاح از مقتول به او نزدیک و سعی داشتند او را آرام کنند که در این بین بر اثر اصابت یک گلوله به مقتول، این جوان ۳۶ ساله به شکل ناخواسته کشته می‌شود. 

البته گفته شده تحقیقات در این ارتباط همچنان ادامه داشته و هنوز پرونده با اتهام به قتل باز است. مهندس جواد محمدی، فردی بود که در این درگیری به گفته مقامات انتظامی به قتل رسیده است. 

تیم پرسپولیس شنبه شب و در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ به رغم تساوی صفر- صفر به دلیل شکست ۲- صفر در دیدار رفت بازنده شده و جام قهرمانی به تیم کاشیما آنتلرز ژاپن اهدا شد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۲۷۶/نحوه_به_قتل_رسیدن_هوادار_پرسپولیسی_فاش_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: