Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@20:01:53 GMT

مراسم دعای کمیل به یاد شهید جواد محمدی در روستای روران+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۲۷۷/مراسم_دعای_کمیل_به_یاد_شهید_جواد_محمدی_در_روستای_روران_تصاویر

مراسم دعای کمیل به یاد شهید جواد محمدی در روستای روران+ تصاویر

مراسم دعای کمیل به یاد شهید مدافع حرم جواد محمدی با حضور باشکوه خواهران و برادران بسیجی روستای روران از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ شهید جواد محمدی که به‌صورت مستشاری در سوریه برای دفاع از حریم درخشان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) حضور پیداکرده بود در درگیری با تروریست‌های سلفی تکفیری به خیل شهدای مدافع حرم پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شامگاه روز ۱۶ خرداد ۹۶ در نبرد با تروریست‌های تکفیری در منطقه حماه سوریه به شهادت رسید و پیکر پاکش پس از 25 روز به خاک میهن بازگشت.

شامگاه پنجشنبه و به همت بسیجیان روستای روران، مراسم معنوی دعای کمیل همراه با برنامه های معنوی و معرفتی به یاد شهید مدافع حرم جواد محمدی در پایگاه بسیج روستای روران برگزار شد.

در این مراسم در حضور جوانان روستا، کلیپ ها و تصاویر شهید برای عموم پخش شد و توضیحاتی در خصوص زندگی شهدا توسط حجت الاسلام روح الله امینی، فرمانده پایگاه بسیج امام حسین(ع) بیان شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۲۷۷/مراسم_دعای_کمیل_به_یاد_شهید_جواد_محمدی_در_روستای_روران_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: