Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@18:08:29 GMT

خیز نساجی مازندران به صدر جدول لیگ دسته یک فوتبال

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۴۲۲/خیز_نساجی_مازندران_به_صدر_جدول_لیگ_دسته_یک_فوتبال

خیز نساجی مازندران به صدر جدول لیگ دسته یک فوتبال

تیم نساجی که با 20 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد امیدوار است با پیروزی در بازی فردا ، خود را به صدر جدول برساند

تیم نساجی مازندران برای رسیدن به صدر جدول لیگ دسته یک فوتبال تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  در هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، تیم نساجی مازندران از ساعت 14 و 30 دقیقه بعدازظهر فردا در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان تیم مس رفسنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نساجی که با 20 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد امیدوار است با پیروزی در بازی فردا ، خود را به صدر جدول برساند این در حالیستکه تیم نفت مسجد سلیمان که با 23 امتیاز صدرنشین این رقابتهاست فردا جدال سختی را با تیم شهرداری ماهشهر تیم رده چهارمی این مسابقات دارد و نساجی منتظر لغزش تیم نفت است تا جای این تیم را در صدر جدول بگیرد.

تیم خونه به خونه بابل هم، فردا در سیرجان به مصاف گل گهر این شهر می رود و در صورت برتری در این بازی ، خود را به صدر جدول نزدیک می کند.

خونه به خونه که اکنون با 16 امتیاز در رده پنجم مسابقات لیگ دسته یک قرار دارد هفته قبل با پیروزی  مقابل سیاه جامگان مشهد به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی کشور صعود کرد و به همین علت، دارای روحیه ای مضاعف است تا خود را به صدر جدول نزدیک کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۴۲۲/خیز_نساجی_مازندران_به_صدر_جدول_لیگ_دسته_یک_فوتبال را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: