Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:28:58 GMT

شرکت ۱۲۰ واحد تولیدی و پخش مواد غذایی در نمایشگاه ضیافت همدان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۴۹۹/شرکت_۱۲۰_واحد_تولیدی_و_پخش_مواد_غذایی_در_نمایشگاه_ضیافت_همدان

شرکت ۱۲۰ واحد تولیدی و پخش مواد غذایی در نمایشگاه ضیافت همدان

همدان - رئیس اتاق اصناف همدان از شرکت ۱۲۰ واحد تولیدی و پخش مواد غذایی در نمایشگاه ضیافت همدان خبر داد.

حمیدرضا فرسایی‌وحید در گفتگو با مهر با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه مواد غذایی با عنوان «نمایشگاه ضیافت» از سی و یکم اردیبهشت ماه تا پنجم خرداد، به مدت شش روز در همدان دایر شده است، افزود: این نمایشگاه با حضور ۱۲۰ واحد تولیدی و پخش مواد غذایی از ۱۳ استان در نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از نمایشگاه بازدید کنند، اظهار داشت: در روز پایانی نیز، نمایشگاه به صورت یکسره آماده ارائه خدمات و کالاهای اساسی به مردم است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کالاهای اساسی ازجمله برنج، روغن، گوشت قرمز، گوشت سفید، شکر وحبوبات عرضه شده است، عنوان کرد: در نمایشگاه ضیافت مرغ منجمد با قیمت هرکیلو ۵ هزار و ۶۰۰ تومان و گوشت قرمز منجد با قیمت هر کیلو ۲۲ هزار تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف همدان همچنین با اشاره به اینکه بازرسان اتاق اصناف در آستانه ماه مبارک رمضان به کنترل بازار مشغول هستند، گفت: شهروندان نیز می‌توانند در صورت هر نوع افزایش قیمت و یا بی‌کیفیتی محصول از طریق سامانه ۱۰۰۰۱۲۷ بازرسان را در جریان وضعیت موجود قرار دهند که در این صورت بازرسی‌ها با سرعت عمل بالا نسبت به برخورد با فرد متخلف اقدام خواهند کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۴۹۹/شرکت_۱۲۰_واحد_تولیدی_و_پخش_مواد_غذایی_در_نمایشگاه_ضیافت_همدان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: