Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-20@06:50:03 GMT

بازداشت ملکه زیبایی در امریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۵۸۳/بازداشت_ملکه_زیبایی_در_امریکا

روزنامه ایران نوشت:ملکه زیبایی امریکایی که برای نوجوانان تصاویر مستهجن می فرستاد دستگیر شد.


به گزارش شریان نیوز،«رامزی کارپنتر» ملکه زیبایی 28 ساله برای دانش‌آموزان تصاویری از خود ارسال کرده و مأموران پلیس کنتاکی در رایانه شخصی‌اش نیز این تصاویر را یافته‌اند که با ایمیلش به دانش‌آموزان 15 و 16 ساله فرستاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران پلیس غرب ویرجینیا امریکا در پی شکایت اعضای خانواده دانش‌آموزان وارد عمل شده و این ملکه زیبایی را دستگیر کرده‌اند.

او در سال 2014 میلادی به‌عنوان ملکه زیبایی کنتاکی انتخاب شده بود.

برچسب هاملکه زیباییدانش‌آموزانپلیسامریکا

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۵۸۳/بازداشت_ملکه_زیبایی_در_امریکا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: