Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:55:41 GMT

کاهش تصادفات منجر به فوت در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۴۶۱۵/کاهش_تصادفات_منجر_به_فوت_در_سمنان

کاهش تصادفات منجر به فوت در سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: در این مدت 21 هزار 971 فقره تخلف در جاده های استان سمنان ثبت شده است.

وی افزود : از ابتدای طرح نوروزی 22 نفر بر اثر حوادث رانندگی در سح جاده های این استان جان باخته اند.

به گفته وی ، تعداد تصادفات فوتی در این مدت هشت درصد و تعداد فوت شدگان 12 درصد نسبت به مشابه پارسال کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس‌ راه استان سمنان گفت : در این مدت بیش از 90 نفر در سطح جاده های استان بر اثر سوانح رانندگی مجروح شده‌اند.

وی با بیان اینکه 69 درصد تصادفات عاملش واژگونی خودروها بوده است، افزود: 61 فقره واژگونی خودرو ها در سطح استان منجر به فوت و جرح شده است.

خسروجردی با اشاره به اینکه خودروهای سواری عامل 74 درصد از تصادفات جاده ای بودند تصریح کرد: 86 درصد از عوامل وقوع تصادفات در سطح جاده های استان سمنان نیز مربوط به بی توجهی راننده به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

به گفته رئیس پلیس‌راه استان سمنان، محور میامی-سبزوار با 14 فقره سانحه و سمنان-دامغان با 9 فقره سانحه ای منجر به فوت جزء پرحادثه‌ترین مسیرهای این استان بوده اند.

وی با اشاره به اینکه 21 هزار 971 فقره تخلف در این مدت به ثبت رسیده است، گفت: ، استفاده از تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی بیشترین تخلفات صورت گرفته در سطح جاده های استان هستند.
انتهای پیام / ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۴۶۱۵/کاهش_تصادفات_منجر_به_فوت_در_سمنان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: